וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בכר מתלבט בין ויטור לביטון, ניב זריהן עשוי לפתוח

21.8.2019 / 22:20

הבלם הפורטוגלי ערך אימון מלא ברוטרדם, אך עמית ביטון עשוי להיות זה שיפתח מול פיינורד במשחק הראשון בפלייאוף הליגה האירופית (ה', 20:30, ספורט1). התלבטות בין זריהן לשהר. בכר: "יש לנו שחקנים שיכולים להתמודד עם לחץ"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: תגובות לאחר משחק גביע הטוטו בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים

הפועל באר שבע תפגוש מחר (חמישי, 20:30, ספורט 1) את פיינורד במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף הליגה האירופית. אחרי שהוציאה תוצאה טובה בשבדיה מול נורשפינג ועברה אותה בטרנר, באר שבע תשמח לתיקו גם באצטדיון ברוטרדם, אבל לשם כך ברק בכר יצטרך את הקבוצה שלו במיטבה. למאמן יש שתי התלבטויות מרכזיות לקראת המשחק מחר. הראשונה היא האם לתת את חולצת ההרכב למיגל ויטור, שהחמיץ את המשחקים מול נורשפינג, אך ערך הערב אימון מלא. אם ויטור לא יפתח, אז עמית ביטון ימשיך בהרכב אחרי שהציג יכולת טובה במשחקים הקודמים. ההתלבטות השנייה היא בעמדת החלוץ. ניב זריהן שכבש צמד בשבוע שעבר מול השבדים עשוי לקבל קרדיט ולפתוח על חשבון בן שהר.

בכר קיים מוקדם יותר מסיבת עיתונאים בהולנד לקראת משחקה של קבוצתו נגד פיינורד והתייחס בעיקר לאווירה שצפויה להיות באצטדיון ברוטרדם: "אנחנו מתכוננים למשחק מאד קשה, עם קהל מאד ביתי. אנחנו צריכים להתכונן לקראת קבוצה שתתחיל חזק בבית שלהם, אבל יש לנו שחקנים מספיק טובים ומנוסים שיכולים להתמודד עם קהל כזה וקבוצה כזו גם ברגעי לחץ".

הרכב משוער, הפועל באר שבע: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, לואי טהא, עמית ביטון (מיגל ויטור), שון גולדברג, עדן שמיר, דוד קלטינס, מרואן קבהא, רמזי ספורי, נייג'ל האסלביינק, ניב זריהן (בן שהר).

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
מתכוננים למשחק קשה. ברק בכר/דני מרון

מאמן פיינורד יאפ סטאם גם כן דיבר היום במסיבת עיתונאים לקראת המפגש. שחקן העבר, שקבוצתו לא מספקת תוצאות מרשימות למדי עד כה וסיימה את כל משחקי הליגה שלה בתיקו, התייחס ליתרונות שהפועל באר שבע מביאה להתמודדות: "יש להם שחקנים מיומנים וטכניים שמחכים לרגע שלהם בהתקפות מתפרצות כדי להבקיע. מזה אנחנו צריכים להיזהר, אנחנו נערכים היטב ומאמינים ביכולות שלנו".

ההולנדי התייחס גם כן לסגל החסר בו תופיע קבוצתו: "השחקנים שנפצעו לזמן ממושך לא יהיו כשירים מחר. כל שאר השחקנים נמצאים בכושר משחק, אבל אנחנו מתמודדים עם שחקנים שחסר להם רצף משחקים והקצב של הכדורגל".

כאמור, בפיינורד מתמודדים עם פציעות של שחקנים רבים. ניקולאי יורגנסן הדני נפצע בברכו לפני חודש וחצי ועדיין לא חזר לכשירות, סוון ואן בייק גם הוא לא בכושר משחק עקב פציעה וכך גם יינס טורנסטרה. לוסיאנו נרסינג ולירוי פר בספק למשחק בשל פציעות קלות, אך צפויים להיות כשירים. לקבוצה של יאפ סטאם יש גם סיבות להיות מעודדת לקראת המשחק מול באר שבע, מאחר ששני שחקני הגנה שלא שיחקו עד עכשיו באירופה יעמדו לרשותו של המאמן ההולנדי, המגן הימני ההולנדי ריק קארסדורפ והבלם הפורטוגלי אתגר יה. אמנם קארסדורפ הוחלף במשחק הליגה האחרון כיוון שהרגיש חוסר נוחות, אך רוב הסיכויים שיהיה כשיר להתמודדות מול הקבוצה מהנגב.

הרכב משוער, פיינורד: קנת ורמיר, ריק קארסדורפ, רידגסיאנו האפס, אדגר מיגל לה, אריק בוטגין, רנאטו טאפיה, לירוי פר, ליאם קלי, סאם לארסון, לוסיאנו נארסינג, סטיבן ברחהאוס.

יאפ סטאם מאמן פיינורד. GettyImages
מתמודד עם סגל חסר. יאפ סטאם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully