וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "אנחנו מוכנים לליגה, אך עדיין רוצים להתחזק"

21.8.2019 / 14:25

מאמן מכבי חיפה דיבר לקראת המשחק בשבת מול הפועל רעננה במחזור הראשון בליגה: "מרוצה מהסגל". חבשי: "רק אם נעבוד קשה נוכל לחזור לצמרת"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי הכנות ארוכות, שינויים והחתמות חדשות, ביום שבת ב-18:00 תערוך מכבי חיפה את משחק הליגה הראשון שלה לעונת 2019/20, כשתארח באצטדיונה הביתי את הפועל רעננה. רגע לפני ההתמודדות, דיברו המאמן מרקו בלבול ובלם הקבוצה עאיד חבשי לקראת ההתמודדות.

"כשהגעתי לפה לפני חצי שנה אמרתי שמכבי חיפה מועדון גדול ומפואר ושהוא צריך לחשוב בגדול", אמר מרקו בלבול. "אמרתי גם שאצעיר את הקבוצה ואתם רואים כמה שחקנים צעירים יש בסגל. עשינו הכנה מעולה, ראיתי הרבה דברים טובים במשחקים שלנו. מעבר לזה שאני רוצה לשלב עוד שחקנים צעירים, אני רוצה כמובן ללכת כמה שיותר רחוק בכל המסגרות. להיות תחרותי יותר ודומיננטי יותר מהעונה שעברה ואלו המטרות שלנו העונה".

בלבול הוסיף: "אנחנו רוצים לראות את הקהל על הרגליים, מודה לשחקנים בסיום משחקים. הליגה העונה קשה, בית"ר ירושלים התחזקה, מכבי תל אביב שמרה על כוחותיה וגם הפועל באר שבע חזקה. גם אם שחקנים יגיעו לקראת סוף החלון, הם ייכנסו אט אט לכושר. גם צ'ארון שרי הגיע מאוחר אבל הוא ייכנס לעניינים ".

"לא היה קל להתחזק בגלל המשחקים בליגה האירופית", אמר המאמן. "מאוד הופתעתי מהסגל ומהיכולת, הוא נתן לי המון חומר למחשבה. אנחנו כן עובדים במרץ כדי לחזק את הסגל בשניים-שלושה שחקנים כדי לדחוף את השחקנים הצעירים וכדי להתחזק. בכל מקרה אני מרוצה מאוד מהסגל, אני חושב שהוא יכול להצליח ולסחוף את הקהל אחריו. אנחנו מוכנים לליגה, עשינו הכנה מעולה".

עאיד חבשי שחקן מכבי חיפה במסיבת עיתונאים. צילום מסך
"רק אם נעבוד קשה נחזור לצמרת". חבשי/צילום מסך

עוד אמר בלבול: "אני מאמין גדול באיכות ולא בכמות, אני לא מביא שחקנים כדי לרצות אנשים. חשוב מאוד לדייק בדברים האלו. אני לא לחוץ, יש לנו תשתית טובה, אני רק צריך לפגוע בול בשחקני הרכש ולכן אני סבלני ולא ממהר לשום מקום. עשיתי כברת דרך ארוכה במכבי חיפה. הייתי פה שחקן והתחלתי את הקריירה שלי כמאמן כאן. זו זכות גדולה עבורי להיות כאן. אני יודע שצריך להחזיר את הרמה ולשחק כדורגל סוחף, כדי שהקהל יהיה גאה בנו. ממה שאני רואה, הקהל מחובר לקבוצה וזה חשוב".

על המשחק מול הפועל רעננה: "משחק שונה ממה שהיה לנו באירופה. מדובר בקבוצה מסודרת ואגרסיבית. היא תמיד הייתה אגוז קשה לפיצוח ולא יהיה משחק קל. למרות זאת, הראינו במשחקים באירופה שיש לנו שחקנים איכותיים שיודעים לפרוץ הגנות. נצטרך להיות זהירים מהתקפות המעבר ולהתכונן היטב להתמודדות".

עאיד חבשי שהאריך את חוזהו בחמש שנים ציין: "התרגשתי לחתום ושמחתי שאני נשאר במועדון הכי טוב בארץ. גדלתי במועדון הזה, אני כאן מגיל קטן וזה משמח. מאמין שהעונה תראו קבוצה לוחמת עם שחקנים שרעבים להצליח ועובדים קשה. רק כך נוכל לחזור לצמרת. מרגיש שאני מנהיג ושאני לוקח אחריות. המאמן רואה את זה וגם האנשים מסביב למועדון".

בנוסף, מכבי חיפה הציגה את הספונסר החדש שלה, חברת טרפילוג, חברה המתמחה במיגון וחדשנות בענף הרכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully