וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוראל גרינפלד שובץ לשפוט את מ.ס. אשדוד מול הפועל חדרה

20.8.2019 / 21:16

חודשים ספורים אחרי שג'קי בן זקן אמר ש"הטעויות שלו הן לא טעויות ואם נרד ליגה, זה יהיה על שמו", גרינפלד שוב ישפוט את הדרומיים

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

שיבוצי שופטים מעניינים מאוד במחזור הבכורה של איתן תבריזי כמשבץ החדש של איגוד השופטים. לירן ליאני נבחר לשפוט במשחק המרכזי של מחזור הפתיחה ביום ראשון בטדי בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע. אבל לא פחות מעניין מכך היא ההחלטה לשבץ למשחק החוץ של מ.ס. אשדוד מול הפועל חדרה בשבת את השופט אוראל גרינפלד. מדובר בבכיר השופטים של ליגת העל והוא צפוי לזכות לשיבוץ יוקרתי בשבוע הבא באחד ממשחקי הגומלין בפלייאוף באחד המפעלים באירופה, אבל לפני ארבעה חודשים הוא עמד במרכז של אירוע בו נאמרו נגדו מלים חריפות מצד ג'קי בן זקן אחרי שהאחרון חש שגרינפלד שגה וקיפח את קבוצתו בצורה חריגה באחד ממשחקיה. בן זקן אמר אז בין היתר מול המצלמות: "אם נרד ליגה זה יהיה על שמו של אוראל גרינפלד. הטעויות שלו הן מעבר לטעויות. הוא לא ראוי לשפוט בליגת העל". אחרי דבריו עמד בן זקן לדין משמעתי.

עוד שיבוצים מעניינים במחזור הפתיחה: דניאל בר נתן נבחר לשפוט את האלופה מכבי תל אביב במשחק החוץ שלה בשבת במושבה מול נס ציונה. אלי חכמון ישפוט את בני יהודה מול קרית שמונה והוא אמור להיות השופט הראשון שישפוט בבלומפילד המחודש. במידה שישחקו בבלומפילד ישפוט איתן שמואלביץ את המשחק המסקרן ביום שני בין הפועל תל אביב למכבי נתניה. מי שיוציא לדרך את מחזור הפתיחה יהיה דוד פוקסמן הצעיר והמבטיח שישפוט את המשחק הראשון בליגת העל לעונה הזו בשבת בשעה 18.00 בין מכבי חיפה להפועל רעננה.

אוראל גרינפלד. לירון מולדובן
חוזר לשפוט שוב את מ.ס. אשדוד. גרינפלד/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully