וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין אח ורע: הליגה הלאומית חוזרת בסימן המאבק של האחים לוזון

22.8.2019 / 11:30

מכבי פתח תקוה של אבי לוזון היא הפייבוריטית לעלייה לצד סכנין, אבל עמוס לוזון הפך גם את הפועל ראשון לציון למועמדת עם מסע התחמשות מהיר. החידושים, החיזוקים והאתגר של איוניר: הליגה הכי לא צפויה פותחת עונה

צילום וידאו: לילך וייס, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הפועל כפר סבא חוגגת את העלייה הדרמטית לליגת העל

העונה הקודמת בליגה הלאומית נפתחה ללא פייבוריטית וסיפקה תקדים בהתאם לכך. לראשונה מאז נכנסה שיטת הפלייאוף לליגה, שתי המדורגות ראשונות בתום העונה הסדירה לא הצליחו לשמור על המיקום ולהעפיל לליגת העל, ומי שעלו בתום מחזור סיום דרמטי הן החמישית (הפועל כפר סבא) והשלישית בטבלה (סקציה נס ציונה). בנוסף, רצף החזרות המהירות של היורדות מליגת העל נעצר, כשהפועל אשקלון יצאה מהמאבק בתחילת הפלייאוף והפועל עכו בכלל נשמה לרווחה כשנחלצה מירידה נוספת.

האם מכבי פתח תקוה ובני סכנין מסוגלות להחזיר את הרצף הזה למסלול ולשוב לליגת העל תוך שנה? הן בהחלט הפייבוריטיות לעלייה, אבל על פי השבועות האחרונים ומרוץ ההתחמשות המקביל, נראה כי עיקר המאבק בליגת המשנה יישאר בתוך המשפחה: מכבי פתח תקוה של אבי לוזון מול הפועל ראשון לציון של עמוס לוזון. הדו-קרב הראשון ממש מעבר לפינה, במחזור השני.

אבי לוזון, עמוס לוזון, גיא לוזון, שינו זוארץ. איתי חסיד
מי יצחק אחרון? עמוס לוזון מעל אבי לוזון/איתי חסיד

אז מה מצפה לנו העונה?

נתחיל עם החידושים. ראשית, בנוסף לחובה לרשום לפחות שבעה שחקנים בגילאי 23 ומטה בטופס המשחק (לעומת שישה בעונה שעברה), יש שינוי גם בנוגע לזרים. כפשרה לאחר שנפלה ההצעה לשחק עם זר אחד, הקבוצות עדיין יכולות להחזיק שני זרים בסגל, אבל אחד מהם חייב להיות מתחת לגיל 20.

גם העולות הן לא סתם חדשות, אלא מהניילונים. מ.ס. כפר קאסם עלתה מליגה א' דרום ותרשום הופעה היסטורית בליגה הלאומית, בעוד הפועל אום אל פאחם שזכתה באליפות המחוז הצפוני חוזרת אחרי 40 שנות היעדרות לליגה השנייה שבימיה עוד הייתה ליגה א'.

ולקינוח, יש שמות חדשים. הפועל נצרת עילית הפכה להיות הפועל נוף הגליל (בעקבות שינוי שם העיר) ואילו בית"ר תל אביב נטשה את רמלה והפכה להיות בית"ר תל אביב בת ים, כשמשחקיה ייערכו בכלל בנס ציונה. הכי הגיוני שיש.

לוגו הפועל נוף הגליל. אתר רשמי
קבוצה ותיקה, שם חדש. הפועל נוף הגליל/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully