וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו לאומית: בני סכנין עלתה לגמר אחרי 0:1 בראשון לציון

אוסמה חלאיילה (47) העניק ליורדת מליגת העל ניצחון חוץ והופעה ראשונה בגמר המפעל, בו היא מחכה למנצחת בין הפועל פתח תקוה להפועל רמת גן

חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
יכול להתחיל להתאמן על הנפה? חאלד חלאיילה/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין עלתה הערב (חמישי) לראשונה בתולדותיה לגמר גביע הטוטו, וזה קרה בליגה הלאומית, אחרי ניצחון חוץ 0:1 על הפועל ראשון לציון בחצי הגמר. אוסמה חלאיילה, שכבש צמד מול הפועל נוף הגליל בסיום שלב הבתים, היה חתום על שער הניצחון בדקה ה-47. היורדת מליגת העל מחכה בגמר למנצחת בחצי הגמר השני, בו תארח הפועל פתח תקוה את הפועל רמת גן ביום ראשון.

במשחקי הדירוג על מקומות 5-8, הפועל אשקלון של מוטי איוניר ניצחה 5:6 בפנדלים את הפועל עכו. אדר אוואט, המושאל ממ.ס. אשדוד, כבש למארחת בדקה ה-32 ועלא ג'אפר השווה בדקה ה-69 והעביר את ההכרעה לנקודה הלבנה.

במשחקי הדירוג על מקומות 9-12, העולה החדשה מ.ס. כפר קאסם ניצחה בחוץ 1:3 את הפועל ניר רמת השרון. איציק שולמייסטר (44) וצמד של ירדן כהן (45 ו-50) סידרו לאורחת יתרון מבטיח, גל צרויה צימק בפנדל (56). הפועל קטמון ניצחה את הפועל נוף הגליל 3:5 בפנדלים, אחרי 0:0 ב-90 דקות.

במשחקי הדירוג על מקומות 13-16, בני לוד ניצחה 0:1 בחוץ את הפועל עפולה שרק אמש קיבלה את אישור בקרת התקציבים. ואיל מריסאת כבש את השער היחיד בדקה ה-63. מכבי אחי נצרת ניצחה 2:4 בפנדלים את בית"ר תל אביב רמלה בנס ציונה, אחרי 1:1 בתום הזמן החוקי. יהאב אל עביד כבש למארחת (42) ועלי חטיב השווה עבור נצרת (48).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully