וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף האלופות: אולימפיאקוס חגגה על קרסנודאר, גם דינמו זאגרב ניצחה

היוונים עם רגל וחצי בליגת האלופות אחרי 0:4 ביתי, הקרואטים גברו 0:2 על רוזנבורג. הכוכב האדום סחטה 2:2 בשוויץ מול יאנג בויז

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

שלב פלייאוף מוקדמות ליגת האלופות נמשך היום (רביעי) עם שלושת המשחקים הנותרים. אולימפיאקוס עם רגל וחצי בליגת האלופות אחרי 0:4 ביתי במשחק הראשון על קרסנודאר. דינמו זאגרב ניצחה 0:2 את רוזנבורג, והכוכב האדום הצליחה להוציא 2:2 בחוץ מול יאנג בויז לקראת הגומלין בסרביה.

מיסלב אורסיץ' דינמו זאגרב. AP
מקדמה לקראת הגומלין. שחקני דינמו זאגרב חוגגים/AP

דינמו זאגרב - רוזנבורג 0:2

אחרי שהביסה 0:4 את פרנצווארוש בחוץ בשלב הקודם, דינמו זאגרב שמרה על הביתיות שלה, לא ספגה והשיגה מקדמה שאמורה להספיק לה לקראת הגומלין בנורבגיה. ברונו פטקוביץ' סחט פנדל כבר אחרי שבע דקות ובעט בעצמו פנימה מהנקודה הלבנה. הלחץ של הקרואטים נמשך ומיסלאב אורסיץ' השווה בדקה ה-28.

יאנג בויז - הכוכב האדום בלגרד 2:2

בעונה שעברה הכוכב האדום שובצה בליגת האלופות בבית אחד עם ליברפול, נאפולי ופריס סן ז'רמן. היא גם הצליחה לחולל סנסציה כשגברה על האנגלים, שהמשיכו את הקמפיין עד הסוף וזכו בסופו של דבר במפעל. הערב, הסרבים היו לקבוצת החוץ היחידה שלא מפסידה והעבירו את ההכרעה לסרביה דווקא המארחת פתחה טוב יותר ורוג'ר אסאלה כבש בבעיטה שטוחה מתוך הרחבה. יאנג בויז המשיכה לתקוף אבל החמיצה ונענשה עם שער שוויון של מילוש דגנק שהפתיעה עם נגיחה קשתית ולא חזקה שחלפה מעל השוער ושחקן ההגנה שעמד על קו השער. דקה לאחר ההפסקה מתיאו גרסיה השלים את המהפך לאורחים, אבל גיום הוארו הוותיק והטוב מנע מהשוויצרים הפסד עם פנל מדויק בדקה ה-76.

אולימפיאקוס - קרסנודאר 0:4

קרסנודאר עשתה את הבלתי ייאמן כשהדיחה את פורטו החזקה והמנוסה בשלב הקודם. אלא שהערב, מול הקהל המשוגע של היוונים, הרוסים לא עמדו בלחץ וספגו הפסד מוחץ שיעלה להם ככל הנראה בהדחה. מיגל גררו כבש את הראשון (30) עם בעיטה מסובבת ומדויקת לפינה מקצה הרחבה. האורחת התעוררה במחצית השנייה, אבל לזאר רנדלוביץ', שנכנס כמחליף בדקה ה-75, כבש את השני שלוש דקות בסיומה של מתפרצת ובישול יפה של מתיו ולבואנה הקשר הצרפתי הוותיק והמצוין. הבליץ היווני נמשך כשרנדלוביץ' השלים צמד (85) עם בעיטה שטוחה ודניאל פודנסה (89) קינח והבטיח כמעט בוודאות ליוונים מקום בליגת האלופות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מיגל גררו אולימפיאקוס. AP
ניצחון שיספיק לליגת האלופות? מיגל גררו מאולימפיאקוס חוגג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully