וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס יערכו מבדקים לג'ואקים נואה, דוויט הווארד ומו ספייטס. גם גורטאט בתמונה

החיפושים אחר מחליף לדמרכוס קאזינס נכנסים להילוך גבוה: השלושה ייבחנו בסדרת אימונים אישיים וינסו להרשים. הסנטר הפולני מועמד גם כן

עריכת וידאו: מתן חדד

דרוש מחליף לדמרכוס קאזינס. לוס אנג'לס לייקרס נכנסת להילוך גבוה במאמצים לאיתור סנטר חדש אחרי שקאזינס, שתוכנן להיות הסנטר הבכיר בקבוצה, קרע את הרצועה הצולבת. אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN דיווח הערב (שלישי) שהקבוצה בודקת כמה מועמדים ספציפיים, כולם עם עבר מפואר והווה קצת פחות: ג'ואקים נואה, דוויט הווארד ומוריס ספייטס.

השלושה יעברו סדרה של אימונים אישיים השבוע בלוס אנג'לס, במהלכם הקבוצה תבדוק את כושרם ואת יכולותיהם, ולאחר מכן תחליט את מי מהם - אם בכלל - להחתים. בנוסף, הלייקרס לא שוללים גם את האפשרות להחתים את מרצ'ין גורטאט, שנמצא בפולין ולמעשה ללא קבוצה מאז שנחתך מהקליפרס בחודש פברואר השנה.

דוויט הווארד עם ג'ואקים נואה. GettyImages
נאבקים על מקום אחד בסגל. דוויט הווארד וג'ואקים נואה בימים אחרים/GettyImages

הווארד, שלא הסתיר את רצונו לחזור לקדנציה שנייה בלייקרס בראיונות שהעניק בשבועות האחרונים, עדיין נמצא תחת חוזה בממפיס, אולם הגריזליס מוכנים לאפשר לו לבדוק אופציות אחרות, ועל פי ווג'נראוסקי "יהיו שמחים אם ישלם את סעיף היציאה וישוחרר מהקבוצה".

תחילה נדמה היה שהלייקרס לא יחתימו מחליף לקאזינס ויסתמכו יותר ויותר על אנתוני דייויס - שיועד תחילה לעמדת הפאוור פורוורד - גם בתור סנטר. אולם כעת נדמה שהכיוון הוא שונה, ושאחד מבין המועמדים שהוזכרו מעלה יחלקו את עמדת הסנטר עם ג'בייל מגי.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully