וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחמיץ את המונדובאסקט? מילוש תיאודוסיץ' לא טס עם סרביה לסין

הרכז הנהדר שנפצע במשחק הכנה מוקדם לא נכלל ב-12 שטסו היום, אך הסרבים עדיין מקווים שהוא יהיה כשיר לאליפות שתיפתח בסוף החודש

עריכת וידאו: מתן חדד

האם מילוש תיאודוסיץ' יחמיץ את המונדובאסקט שייפתח בסוף החודש? עדיין לא ברור. מה שכן ידוע זה שקפטן נבחרת סרביה לא המריא עם נבחרתו שיצאה היום לסין ותערוך שם את ההכנות שלה, כשבין היתר היא תפגוש את איטליה, צרפת וניו זילנד למשחקי הכנה אחרונים לפני פתיחת הטורניר עצמו.

כזכור, תיאודוסיץ' נפצע לפני תשעה ימים במשחק הכנה של הנבחרת הסרבית מול ליטא. "הדברים לא נראים טוב כרגע. הקרע עדיין קיים, וזה מונע ממנו לטוס איתנו. הקפטן תיאודוסיץ' לא יהיה איתנו באליפות ב-99 אחוז", כך אמר סשה דג'ורג'ביץ' מאמן הנבחרת הסרבית על השחקן. תיאודוסיץ' כאמור לא אחד מ-12 השחקנים שהמריאו לסין והשחקנים שיכולים לרכז במקומו הם ואסיליה מיצ'יץ' מאנאדולו אפס או סטפן יוביץ' שחתם הקיץ בחימקי מוסקבה. מי שבוודאות ייעדר מהטורניר הוא דרגאן מילוסבלייביץ' שחקנה של מלאגה שסובל מפציעה בברכו ולא יחלים בזמן.

12 השחקנים שהמריאו לסין: סטפן יוביץ', בוגדן בוגדנוביץ', מרקו גודוריץ', מרקו סימונוביץ', ולדימיר לוצ'יץ', סטפן בירצ'ביץ', נמניה בייליצה, ניקולה יוקיץ', ואסיליה מיצ'יץ', בובאן מריאנוביץ', מירוסלאב ראדוליצ'ה וניקולה מילוטינוב.

מילוש תיאודוסיץ'. צילום מסך
עדיין סיכוי קטן שיהיה כשיר. מילוש תיאודוסיץ'/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully