וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת שיוט המדליות: קטי ספיצ'קוב שמרה על המקום השני

הגולשת בת ה-20 עשתה צעד משמעותי לעבר הפודיום, כשפתחה פער של 14 נקודות מהמקום הרביעי. גברים: יואב כהן יתחרה בשיוט המדליות מהמקום התשיעי

הגולשת קטי ספיצ'קוב. JESUS RENEDO\SAILING ENERGY\WORLD SAILING,
שמרה על המקום השני. ספיצ'קוב/JESUS RENEDO\SAILING ENERGY\WORLD SAILING

הגולשת קטי ספיצ'קוב עשתה היום (שלישי) באנושימה צעד נוסף אל עבר זכייה במדליה יוקרתית כששמרה על המקום השני בתחרות הקדם אולימפית, ערב שיוט המדליות של העשירייה הראשונה.

הגולשת בת ה-20 מהפועל אילת פתחה את הבוקר עם ניצחון באתר האולימפי של טוקיו 2020, סיימה שנייה בשיוט השני וחתמה את היום עם מקום 6 כדי לפתוח פער של 14 נקודות מהמקום הרביעי שם נמצאת אמה ווילסון הבריטית, סגנית אלופת אירופה, כשנותר רק שיוט המדליות מחר.

יונשו לו הסינית ממשיכה להוביל בביטחה עם 34 נקודות לפני ספיצ'קוב שצברה 41 נקודות שליליות ומקדימה ב-4 נקודות את האלופה האולימפית שרלין פיקון הצרפתיה לה יש 45 נקודות. ווילסון עם 55 נקודות ומדליסטית הארד האולימפית הרוסיה, סטפניה אלפוטינה, עם 56 נקודות במקום החמישי.

מסתמן קרב ישראלי-צרפתי על מדליית הכסף, כשרק נפילה משמעותית של ספיצ'וקב יחד עם התעלות של הבריטית או הרוסיה יכול למנוע מהאילתית את הפודיום המשמעותי ביותר בקריירה שלה עד כה.

גם בגברים יהיה לישראל ייצוג בשיוט המדליות, אליו מגיע יואב כהן מהפועל שדות ים כשהוא מדורג 9 (14,11,5) וללא אפשרות לאיים על הפודיום.

סיכוי להופעה בשיוט המדליות גם לשייטות ה-470 גיל כהן ונועה לסרי המדורגות 10 (8,2) כשנותרו להן שני שיוטים בטרם שיוט המדליות. תחילה הן היו במקום ה-11, אך יריבותיהן היפניות פסלו ועל כן הן עלו למקום ה-10.

בגברים, ניתאי חסון וטל הררי 19 (20,14) ובלייזר מדורג שגיא גלנץ 30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully