וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבריאל תמאש: "עשיתי דברים טפשיים, השער העצמי? יכול לקרות לכל אחד"

אקס הפועל חיפה כבש שער עצמי הזוי במשחק הבכורה שלו באסטרה: "מה היה לאוהדים להגיד אם הייתי כובש גם בצד השני?". על הגעגועים לישראל: "אוהב מאוד את המדינה, מקווה לחזור לשם בעונה הבאה"

מתוך יוטיוב

לאורך הקריירה, עבר הבלם הרומני גבריאל תמאש ב-15 קבוצות שונות. אתמול (שני) ערך את משחק הבכורה שלו בקבוצתו ה-16 בקריירה, וכנראה מדובר במשחק הבכורה הגרוע מכולם. הבלם בן ה-35, שהגיע לאסטרה אחרי שנתיים בהפועל חיפה, פתח בהרכב של קבוצתו ב-1:1 מול ויטורול, וכבש שער עצמי אומלל במיוחד, כשנגח לרשת הלא נכונה כדור שהוגבה מהקרן. בעקבות "הביצוע" המרהיב, הפך השער של תמאש לוויראלי וזכה לאינספור שיתופים ברשתות החברתיות.

גם רומניה התקשו להישאר אדישים לשער העצמי המוזר, ושוחחו עם תמאש בסיום המשחק על כך. "זה יכול היה לקרות לכל אחד", אמר תמאש. "מה אם הייתי כובש שער גם בצד השני? מה היה לכל האוהדים להגיד אז?".

"הגעתי לאסטרה לעונה אחת", הוסיף תמאש. "הגעתי כדי לעזור לקבוצה לסיים באחד משלושת המקומות הראשונים ולאחר מכן אעזוב. אשמח לשוב לישראל, אהבתי מאוד את המדינה ואת האנשים שם ואני מקווה שאוכל לחזור לשם בסיום העונה".

לבסוף דיבר הבלם על התקרית בישראל ועל תקריות נוספות שאליהן נקלע לאורך הקריירה: "אני חושב שאם לא הייתי מבצע את אותן טעויות, לא הייתי מגיע למקום שבו אני נמצא היום. לצערי אלו החיים ואי אפשר לחזור אחורה בזמן. עשיתי כמה דברים טפשיים ושילמתי עליהם, אבל מה אפשר לעשות? זה אני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully