וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד גרנד סלאם ללא ישראלים? דודי סלע הודח ממוקדמות אליפות ארה"ב

הטניסאי הישראלי ניצח את המערכה הראשונה, אך נכנע מול סטיבן דיאז הקנדי עם 4:6, 6:4, 6:2. הפסד מביך לויינטרוב בטורניר ווינסטון סיילם

דודי סלע טניסאי ישראלי. רויטרס
ניצח את המערכה הראשונה והפסיד. דודי סלע/רויטרס

הטניסאי הישראלי הבכיר דודי סלע, הודח הלילה (בין שני לשלישי) ממוקדמות אליפות ארצות הברית הפתוחה ולא יהיה בגרנד סלאם האחרון של השנה. סלע בן ה-34 נכנע מול סטיבן דיאז הקנדי בן ה-28 בשלוש מערכות, 4:6, 6:4 ו-6:2 ובכך סיים את דרכו בטורניר.

סלע פתח את המערכה הראשונה עם שבירה שהספיקה לו כדי לנצח אותה. אלא שבמערכה השנייה הוא נשבר שלוש פעמים לעומת שתי שבירות שלו. המערכה השלישית היתה חד צדדית כששתי שבירות של דיאז הספיקו לו כדי לנצח.

אמיר ויינטרוב, מי שבמשך שנים היה הטניסאי מספר 2 של ישראל ורשם קאמבק מוזר לאחרונה, המשיך הלילה להתבזות כשהפסיד בטורניר ווינסטון סיילם שבארה"ב 6:0, 6:0 מול ביורן פרטנג'לו האמריקאי המדורג 119 בעולם. ויינטרוב לא היווה יריב בכלל ונכנע בתוך 40 דקות בלבד.

כזכור, ויינטרוב לא שיחק משחק במסגרת מקצוענית מאז ינואר 2017 כשהודח ממוקדמות אליפות אוסטרליה. הוא רשם את הקאמבק שלו במאי האחרון כשהובס 6:3, 6:1 על ידי לוקאש רוסול הצ'כי. ויינטרוב נכנס לטורניר תוך כדי ניצול של הדירוג המוגן שלו לפני הפציעה הארוכה שעבר. המטרה בדירוג שכזה היא לאפשר לטניסאים להירשם למספר טורנירים לפי הדירוג הקודם ולאפשר להם להשתתף בטורנירים מסוג זה. ויינטרוב ניצל את זה והשתתף במשחק אבוד מראש, מה שזיכה אותו בפרס כספי של 4,000 דולרים.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully