וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב שני: אנטוניו בראון הגיש עוד תלונה נגד ה-NFL

אחרי שהפסיד בניסיון הראשון שלו וקיבל מסר מאוקלנד לפיו הוא חייב להחליט, התופס שעדיין מסרב להתאמן עם הקסדה החדשה מנסה שוב לשנות את קביעת הליגה

הבלגן נמשך: יממה לאחר שהג'נרל מנג'ר של אוקלנד, מייק מאיוק, הבהיר לאנטוניו בראון "או שאתה בפנים או שאתה בחוץ", התופס הגיש הלילה (בין שני לשלישי) תלונה שנייה נגד ה-NFL בפרשת הקסדה האסורה.

בראון שוב לא התאמן אתמול עם הריידרס, שממשיכים בהכנות לעונה ולקבוצה די נמאס מהסחבת בעניינו, בעוד הוא טוען כי מדובר בנושא בטיחותי ומסרב לשוב למגרשים עד שלא יאושר לו לשחק עם הקסדה בה השתמש בעשור האחרון, במקום עם זו שהליגה דורשת כיום.

בראון הפסיד בתלונה הראשונה שלו, בשבוע שעבר, תלונה שביקשה ישירות להשתמש בקסדה המקורית. לאחר ההפסד, הוא חשב שמצא חלופה מספיק טובה, אך הקסדה הזו לא אושרה על ידי הוועדה האמונה על הנושא. בתלונה השנייה שלו הוא טוען כי הליגה צריכה לאפשר לו זמן הסתגלות של שנה, כמו לשחקנים אחרים. התלונה הזו תובא בפני בורר.

*** חדשות טובות לאלופה ניו אינגלנד: ג'וליאן אדלמן, שהחמיץ את השבוע וחצי הראשונים של מחנה האימונים עם פציעה באגודל, עבר מבחן כשירות ורשאי לחזור למגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully