וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MLB: כריס סייל גמר את העונה, אך לא יזדקק לטומי ג'ון

המגיש המוביל של בוסטון, שחווה את עונתו הגרועה בקריירה, קיבל זריקה מיוחדת ויחזור לבדיקה נוספת בעוד שישה שבועות. גם אם האלופה תצליח להעפיל לפלייאוף, הוא לא צפוי לשחק שם

כריס סייל. AP
סוף עגום לעונה רעה. סייל/AP

האלופה בוסטון רד סוקס לא צפויה להגיע העונה לפלייאוף ה-MLB, אך גם אם תפתיע את כולם ותצליח לעשות זאת, היא תיאלץ להסתדר שם ללא המגיש הבכיר שלה כריס סייל, שגמר את העונה.

למזלם של סייל והרד סוקס, לאחר הפגישה שלו עם ד"ר ג'יימס אנדרוז, התברר כי הוא ככל הנראה לא זקוק לניתוח טומי ג'ון, שהיה משבית אותו גם מהעונה הבאה. סייל טס לפלורידה על מנת לקבל מאנדרוז חוות דעת שנייה והרופא סיפק לו זריקה של פלזמה מיוחדת, שאמורה לפתור את הנפיחות במרפק השמאלי.

אנדרוז ייבחן את סייל מחדש בעוד שישה שבועות על מנת לוודא סופית שאכן לא צריך טומי ג'ון, אך בינתיים הזורק מושבת וכאמור, הוא לא צפוי לשחק בפלייאוף, אם בוסטון תגיע לשם איכשהו וגם אם הוא כבר יהיה כשיר.

סייל הוצב ביום שבת ברשימת הפצועים וההחלטה הנוכחית מסיימת עבורו את עונתו הגרועה ביותר בקריירה בת 10 השנים. דווקא אחרי שחתם על הארכת חוזה ענקית, הוא התקשה מאוד לכל אורך העונה, הרשה 24 הומראנים ועם מאז 11:6 ו-ERA של 4.40, הוא אחת הסיבות המרכזיות לכך שבוסטון עומדת לאבד את התואר בו זכתה לפני כשנה, תואר שסייל היה אחד החלקים הבולטים בו.

  • עוד באותו נושא:
  • כריס סייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully