וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "אם נוותר, אז למה לנו לנסוע למאלמו?"

מאמן בני יהודה: "היו מקרים שפייבוריטים גדולים הופתעו, זה שבוע קריטי למועדון". משה אוחיון לא רוצה חיזוק אחרי ניצחונה של מ.ס. אשדוד בפנדלים: "חבל להרוס את המרקם החברתי"

יוסי אבוקסיס בני יהודה/עריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: בני יהודה לאחר העלייה לשלב הפלייאוף

רגע לפני הטיסה לשבדיה, לקראת המשחק הראשון מול מאלמו בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית, בני יהודה עלתה הערב (שני) בהרכב משני, עם לא מעט צעירים ונבחנים, והפסידה 4:2 בפנדלים למ.ס. אשדוד בגביע הטוטו. המשחק על המקום החמישי במפעל הסתיים ב-1:1 אחרי 90 דקות, ובדו קרב מהנקודה הלבנה היו אלה בן שמעוני (מעל המשקוף) ויקיר שאול (עצירה של רועי משפתי) שהחמיצו והעניקו לאשדוד את מענק 350 אלף השקלים, לעומת 50 אלף פחות שתקבל המפסידה.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. קובי אליהו
הפנים למאלמו ולשובו של בלומפילד. יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

יוסי אבוקסיס, מאמנה של בני יהודה, הודה בסיום: "לא ציפיתי ליותר. החבר'ה האלה עשו את המקסימום, הצעירים, הנבחנים. יש פה חבר'ה שראיתי אותם פעם ראשונה וחלקם הפתיעו אותי. הם נתנו פה פייט גדול, נלחמו. זה שהגענו לפנדלים מול קבוצה שנמצאת בהרכב מלא ובכושר טוב, אני הופתעתי".

על מאלמו אמר: "יש לנו טיסה מוקדמת ושבוע קריטי, משחק חשוב מאוד למועדון. זה משחק קשה ברמות, אני לא זוכר משחק קשה כזה, אבל אנחנו מאמינים כל החיים שאפשר לעשות דברים וככה נמשיך. זה ברור שהם פייבוריטים גדולים, אבל היו מקרים בעבר שפייבוריטים גדולים הופתעו. זו קבוצה מאוד מאומנת, אחרי 20 משחקי ליגה ועם שחקני נבחרת. הם מאוד חזקים, אבל אנחנו לא מרימים ידיים. אם נוותר, אז למה לנו לנסוע?".

לקראת החזרה לבלומפילד, ככל הנראה כבר ביום ראשון מול עירוני קרית שמונה, הוסיף אבוקסיס: "זה מגרש שגדלתי עליו כילד. אני זוכר איך הוא נראה פעם ומחכה לראות אותו עכשיו. זה מרגש מאוד, אולי האצטדיון עם האווירה הכי טובה בארץ. זה אצטדיון מיוחד".

משה אוחיון, שעמד על הקווים של אשדוד אחרי הרחקתו של רוני אוואט: "חשוב מאוד לאווירה ולשחקנים, היינו יותר טובים מבני יהודה שהם בהרכב הכי חזק שלהם. אנחנו מאוד מרוצים והפנים לליגה. לא רציתי לחזור לקווים בנסיבות כאלה, אני חושב שעשיתי את העבודה בצורה טובה, כמו שרוני ביקש. הכי חשוב שניצחנו. אני חושב שהקבוצה די מאוזנת, חבל להרוס את המרקם החברתי שיש. אנחנו מוכנים לליגה ונקווה להמשיך באותה הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully