וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: אפואל ניקוסיה - אייאקס 0:0, קלוז'-סלביה 1:0

אלופת הולנד לא הצליחה לנצח, אבל יצאה עם תוצאה לא רעה לקראת הגומלין. קלוז' זקוקה לנס נוסף כמו מול סלטיק

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

בווידאו: פיליפה קוטיניו מוצג בבאיירן מינכן

שלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות, סיבוב המוקדמות האחרון לפני שלב הבתים, נפתח הערב (שלישי, 22:00). אייאקס סיימה ב-0:0 בחוץ מול אפואל ניקוסיה, קלאב ברוז' השיגה 0:1 יקר בחוץ מול לאסק לינץ וקלוז' מיודעתנו הפסידה 1:0 בבית לסלביה פראג הצ'כית.

חכים זייש שחקן אייאקס מול אורוש מאטיץ' שחקן אפואל ניקוסיה. GettyImages
חכים זייש ואייאקס לא הצליחו למצוא את הרשת/GettyImages

אפואל ניקוסיה - אייאקס 0:0

אלופת קפריסין הצליחה לרשום תוצאה מרשימה יחסית מול יריבה עדיפה עליה משמעותית, אבל קשה מאוד להאמין שזו תוצאה שתספיק לה כדי לעלות לשלב הבתים של ליגת האלופות כיוון שהיא זקוקה לתיקו עם שערים או ניצחון באמסטרדם. מי שלא יוכל לשחק בגומלין הוא נוסייר מזראווי, שספג כרטיס צהוב שני אחרי עבירה מאחור בדקה ה-80 והותיר את ההולנדים בעשרה שחקנים.

בילל עומרני קלוז' מול סלטיק. רויטרס
הפעם הוא לא היה חד מספיק וקלוז' בצרות. עומרני/רויטרס

קלוז' - סלביה פראג 1:0

הצ'כים, שהצטרפו למפעל רק בשלב הזה, השיגו תוצאת חוץ נהדרת והנחילו לרומנים הפסד ראשון אחרי 11 משחקים ברציפות. עם זאת, כדאי שסלביה פראג תזכור שקלוז' הצליחה לנצח 3:4 את סלטיק בסיבוב הקודם, כך ששום דבר עוד לא סגור. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-28. לוקאש מאסופוסט בן ה-26 בעט מהאוויר ומחוץ לרחבה כדור שהטעה מעט את השוער של הרומנים שחשב שמישהו ייגע ויסיט את הכדור וזה הלך פנימה וקבע 0:1. בילל עומרני קיבל הזדמנות נהדרת לאזן מהנקודה הלבנה אחרי שפטר אולאינקה ביצע עבירה ברחבה, אבל אונז'יי קולארז' הדף והשאיר את ה-0:1 בעינו.

האנס ונאקן שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
האנס ונאקן חוגג את הפנדל המוצלח שלו שסידר לברוז' מקדמה לגומלין/GettyImages

לאסק לינץ - קלאב ברוז' 1:0

הבלגים השיגו מקדמה משמעותית לקראת הגומלין בברוז' בשבוע הבא בזכות שער אחד. גרנוט טראונר הכשיל ברחבה את לואיס אופנדה בן ה-19 כבר בדקה התשיעית. כעבור דקה ובדיקת VAR, האנס ונאקן בעט פנימה וקבע 0:1 לקלאב ברוז', שהחזיק מעמד עד לשריקת הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully