וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפה קוטיניו הוצג בבאיירן: "רוצה להישאר כאן הרבה זמן"

הקשר המושאל דיבר במסיבת עיתונאים: "הרבה דברים לא הלכו כמתוכנן בשבילי בברצלונה, אבל זו היסטוריה, שמח מאוד להיות בבאיירן"

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

אחרי ההודעה הרשמית והשלמת ההשאלה, באיירן מינכן ערכה היום (שני) מסיבת עיתונאים להצגת פיליפה קוטיניו. הקשר הברזילאי, שהגיע בהשאלה מברצלונה, הוצג כשלצידו המנהל הספורטיבי חסן סליהאמידז'יץ' ויושב הראש קרל היינץ רומניגה.

"התרשמתי מאוד ממה שראיתי, מכל המתקנים והאמצעים שיש פה. אני שמח שהגעתי הנה", אמר הקשר, "זה יום שמח מאוד בשבילי. יש תמיד ציפיות גבוהות מבאיירן מינכן וכמובן שליגת האלופות היא מטרה, אעשה הכול כדי לזכות בבונדסליגה, בגביע ובליגת האלופות. אני מקווה שאשאר כאן הרבה זמן ואזכה בתארים רבים". על העמדה המועדפת עליו אמר קוטיניו: "העמדה המועדפת עליי היא 10, אבל המאמן יחליט איפה אשחק".

קוטיניו גם התייחס לתחרות שצפויה לו עם תומאס מולר ואמר: "איפה שאשחק זה תלוי במאמן, אני זמין למאמן בכל עמדה. תומאס מולר שחקן נהדר שזכה בגביע העולם. אני מחכה כבר לשחק איתו באותה קבוצה. כל המועדון הראה הרבה עניין בי. מהרגע הראשון כשקרל היינץ רומניגה וחסן סליהאמידז'יץ' הסבירו לי על הפרויקט, הרגשתי את הביטחון של המועדון בי. אולי הנס גם היה מעורב. אני שמח מאוד לגבי איך שהדברים הסתדרו". על התקופה שלו בברצלונה אמר: "בברצלונה הרבה דברים לא הלכו כמתוכנן, אבל זו היסטוריה עכשיו. אני מקווה שאוכל להישאר פה כמה שיותר זמן ולזכות בכמה שיותר תארים".

פיליפה קוטיניו שחקן באיירן מינכן. GettyImages
קוטיניו עם אשתו באליאנץ ארנה/GettyImages

קוטיניו המשיך ואמר: "שוחחתי עם אנשים בבאיירן, במיוחד עם טיאגו אלקנטרה שמדברת פורטוגזית, דיברתי גם עם ראפיניה ולוסיו ששיחקו פה. הם עזרו לי מאוד עם ההחלטה". על המספר 10 שקיבל אמר: "החולצה של באיירן והמספר 10 זו אחריות גדולה. זה מספר שהיה שייך לאריאן רובן, שהיה שחקן נהדר ואני מקווה שאוכל לעמוד בציפיות עם כדורגל טוב על המגרש".

רומניגה הוסיף: "יש לנו שני אלופי עולם מ-2018, פינליסט מאליפות העולם הזו שזה פרישיץ' וזוכה בקופה אמריקה כמו גם שני צעירים מבטיחים. אנחנו מרוצים, עכשיו יש לנו סגל שיכול להצליח ולספק הרבה הנאה לאוהדים. לאולי הנס ולי יש מערכת יחסים ארוכה וחיובית מאוד עם ברצלונה ולכן, ומכיוון שפיליפה רצה מאוד להגיע לכאן, בארסה לא רצתה לעמוד בדרך שלו והסכימה להשאיל אותו בסכום נמוך יחסית של 8.5 מיליון יורו. אני לא פוסל את זה שההתקשרות עם קוטיניו תהיה ארוכה למרות סעיף הרכישה היקר שלו".

סליהאמידז'יץ' אמר: "חלון ההעברות עדיין פתוח עד 2 בספטמבר ונמשיך להישאר פתוחים לאפשרויות אם נראה משהו שיעניין אותנו". על צירוף קוטיניו אמר: "קרל היינץ השתמש בקשרים שלו בברצלונה וגם לי היה קשר טוב מאוד עם הסוכן של פיליפה, הצגנו בפניו פרויקט ספורטיבי שעניין אותו. אני שמח מאוד בשביל זה ופיליפה מוכן להראות מה הוא יודע לעשות על הדשא.

עוד בוואלה!

פיליפה קוטיניו הושאל לבאיירן מינכן: "יחזק אותנו באופן מיידי"

לכתבה המלאה
פיליפה קוטיניו שחקן באיירן מינכן. GettyImages
קוטיניו מוצג בקבוצתו החדשה/GettyImages
פיליפה קוטיניו שחקן באיירן מינכן עם קרל היינץ רומניגה, חסן סליהאמידז'יץ'. GettyImages
קוטיניו עם רומניגה וסליהאמידז'יץ' במסיבת העיתונאים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully