וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטי ליגת העל ביצעו את אתגר המשרוקית, מי מהם ניצח?

אוראל גרינפלד, אלי חכמון, רועי רנשרייבר, דוד פוקסמן ועידן ירקוני התחרו על התואר השורק החזק ביותר, כאשר שרקו במשרוקית אחרי ספרינט של 100 מטרים.

פלייר השופטים דוד פוקסמן אלי חכמון רועי ריינשרייבר אוראל גרינפלד עידן ירקוני/אלקטרה סחר

בווידאו: שופטי ליגת העל באתגר הספריי

עונה חדשה ומרגשת של ליגת העל בפתח, וחוץ מהשחקנים, הקבוצות והמאמנים, גם בצוות השופטים של ליגת הבורסה לניירות ערך מתכוננים בקפידה לקראת עונת המשחקים שבפתח. השופט במשחק הכדורגל ירוץ בממוצע בין שישה לשמונה קילומטרים, כמו השחקנים שעל המגרש, ועליו להיות בכושר כדי להצליח לעמוד בקצב. תוך כדי הריצה והמאמץ, על השופט לקבל בממוצע כ-150 החלטות במשחק, ולשרוק כ-50 פעמים במשרוקית שלו.

משרוקית השיפוט הקלאסית מייצרת רעש בעוצמה של 106 דיצבלים, עוצמה זו שקולה לארבעה אנשים שצועקים יחדיו לאוזנו של אדם, וגורמים לאפקט ה"צלצולים". השריקה הכי ארוכה במשחק כדורגל היא שריקת הסיום, שנמשכת מעבר לשלוש שניות. מאחר שהמשרוקית היא הכלי העיקרי של השופטים בעת משחק, צוות השופטים ערכו תחרות שנועדה להכריע: מי מבין השופטים שורק הכי חזק? השופטים אוראל גרינפלד, אלי חכמון, רועי רנשרייבר, דוד פוקסמן ועידן ירקוני התחרו.

צפו בשופטי ליגת העל באתגר המשרוקית:

אופן ביצוע האתגר הוא כדלכמן: על השופט לבצע ספרינט של 100 מטרים, ולאחריו עליו לעמוד ולשרוק במשרוקית לסיום המשחק, הכי חזק שהוא יכול. עוצמת השריקה נמדדה על ידי מד רעש דיגיטלי תקני, הכל כדי לברר מאיזה שופט כדאי לשחקני ליגת העל להתרחק בעת סיום המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully