וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיינורד סובלת ממכת פציעות ותשחק מול באר שבע בהרכב חסר

ההולנדים, שמתקשים עד כה לנצח בליגה ההולנדית, סובלים מחוסר יציבות ומחסרונם של שחקנים רבים. מלבד ניקולאי יורגנסן, סוון ואן בייק, ויינס טורנסטרה שלא ישחקו בוודאות, לוסיאנו נארסינג ולירוי פר גם כן בספק עקב פציעות

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: תגובות של הפועל באר שבע לאחר המשחק מול בית"ר ירושלים

באר שבע תתמודד בפלייאוף הליגה האירופית מול פיינורד ההולנדית (יום חמישי, 20:30), מולה תאבק על מקום בשלב הבתים של המפעל. הקבוצה של ברק בכר מגיעה אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים בחצי גמר גביע הטוטו (3:1), אך גם לקבוצה ההולנדית לא קל בליגה המקומית עד כה.

ההולנדים סובלים מפציעות רבות בסגל השחקנים, כאשר ניקולאי יורגנסן, סווןן ואן בייק, ויינס טורנסטרה לא ישחקו בוודאות מפני שאינם כשירים, לוסיאנו נארסינג ולירוי פר בספק למשחק מול הפועל באר שבע עקב פציעות קלות.

לקבוצה של יאפ סטאם יש גם סיבות להיות מעודדת לקראת המשחק מול באר שבע, מאחר ששני שחקני הגנה שלא שיחקו עד עכשיו באירופה יעמדו לרשותו של המאמן ההולנדי, המגן הימני ההולנדי ריק קארסדורפ והבלם הפורטוגלי אתגר יה. אמנם קארסדורפ הוחלף במשחק הליגה האחרון כיוון שהרגיש חוסר נוחות, אך רוב הסיכויים שיהיה כשיר להתמודדות מול הקבוצה מהנגב.

ריג'סיאנו האפס שחקן פיינורד. GettyImages
כבש במשחק הליגה האחרון. ריג'סיאנו האפס/GettyImages

ההולנדים סיימו בתיקו 1:1 אמש (ראשון) מול FC אוטרכט בליגה ההולנדית בזכות שער של ריג'סיאנו האפס, כאשר הם מציגים כדורגל לא מרשים במיוחד. למעשה, הקבוצה של יאפ סטאם לא מצליחה לנצח העונה בליגה, וניצחונה היחיד הוא נגד טיביליסי במוקדמות הליגה האירופאית בתשעת משחקיה האחרונים של הקבוצה.פיינורד מדורגת המקום ה-11 בליגה, כאשר היא מרוויחה שלוש נקודות בשלושה משחקים. לאחר המשחק האחרון אמר מאמן הקבוצה יאפ סטאם: "הייתי מעדיף שיהיו לנו 9 נקודות כרגע, אנחנו חייבים להתגבר על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully