וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לקדנציה שנייה: אייל שולמן חתם בעירוני נהריה

19.8.2019 / 13:44

הגארד (31, 1.92) חוזר בתום עונה אחת בליגה הלאומית במדי הפועל רמת גן/גבעתיים. דני פרנקו: "שחקן מנוסה ומוכשר מאוד שמשלים סגל ישראלי רעב להצלחה"

אייל שולמן שחקן עירוני נהריה. מגד גוזני
שב לנהריה. שולמן/מגד גוזני

עירוני נהריה הודיעה היום (שני) על החתמתו של הגארד אייל שולמן ששיחק בעונה שעברה במדי הפועל רמת גן/גבעתיים מהליגה הלאומית. שולמן יחליף בקבוצה של דני פרנקו את יפתח זיו שעבר להפועל גלבוע/גליל, ויחזור לקדנציה שנייה בעין שרה, כשהוא משתף בפעם השנייה פעולה עם פרנקו שאימן אותו בברק נתניה.

"אייל שחקן מנוסה ומוכשר מאוד שמשלים לנו סגל ישראלי רעב להצלחה", אמר דני פרנקו בהודעה של נהריה, "תמיד נהנית לעבוד עם אייל ואני בטוח שתהיה לו תרומה משמעותית להצלחת הקבוצה".

שולמן (31, 1.92) גדל במחלקת הנוער של הפועל גבעתיים ואחרי מספר שנים בליגה הלאומית עלה לליגת העל ושיחק במכבי ראשון לציון בעונת 2010/11. אחרי שנתיים בעיר היין עבר לברק נתניה לשנתיים, ובתום שנתיים במועדון הצפין לראשונה לעירוני נהריה, בה רשם את עונתו הטובה בקריירה עד כה. אחרי ההצלחה בנהריה המשיך להפועל חולון, לא התאקלם ובתום העונה עבר למכבי קרית גת עמה ירד לליגה השנייה.

בקיץ 2017 חתם על חוזה זמני בהפועל תל אביב, אך לא סיים את העונה בקבוצה ועבר למכבי ראשון לציון בה שיחק עד לתום עונת 2017/18. בקיץ שעבר חזר ללאומית, חתם בהפועל רמת גן/גבעתיים ורשם 14 נקודות ו-5 אסיסטים למשחק.

הסגל של דני פרנקו כולל נכון לעכשיו את שולמן, איתי שגב, ניב משגב, טראוויס ווריק ואיגור קולשוב לצד הזרים דומיניק ווטרס וטוני גפני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully