וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בהפועל באר שבע: "היו לנו יותר מדי החמצות ברבע השעה האחרונה"

19.8.2019 / 7:51

במועדון ציפו לנצח את בית"ר והתאכזבו מההרחקה של זריהן וההחמצות של שהר. בכר לקראת פיינורד: "נוסעים להולנד כדי להימנע מתבוסה"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

אכזבה בהפועל באר שבע מההפסד אמש (ראשון) לבית"ר ירושלים אשר הביא לסיום דרכה של הקבוצה בגביע הטוטו. על אף שהמאמן ברק בכר העלה הרכב משני, ציפו במועדון לעלות לגמר והאמינו גם בשחקנים המחליפים. האכזבה היתה מהטעות של ניב זריהן שהורחק והשאיר את הקבוצה בעשרה שחקנים בשלב קריטי ואכזבה היתה גם מכך שאחרי ההרחקה של אור זהבי שהשאירה את בית"ר בעשרה שחקנים, השתלטה באר שבע על המשחק אבל לא הצליחה לכבוש.

אנטואן קונטה בית"ר ירושלים מול ניב זריהן הפועל באר שבע. דני מרון
אכזבה מההרחקה שלו. ניב זריהן/דני מרון

"היו לנו יותר מדי החמצות ברבע השעה האחרונה. עם יותר יכולת וריכוז אפשר היה להפוך את התוצאה", אמרו בקבוצה והתכוונו בין היתר להזדמנויות של בן שהר שלא נוצלו מרגליו.

לקראת היציאה מחר להולנד למשחק מול פיינורד ביום חמישי בפלייאוף הליגה האירופית, אמר המאמן ברק בכר: "אנחנו נוסעים לשחק באחד האיצטדיונים הביתיים בהולנד כדי להימנע מתבוסה ולהביא את ההכרעה למגרש שלנו שבוע אחרי זה". חנן ממן שלא שותף עד כה במשחקים בשל פציעה וחזר אמש לכמה דקות כמחליף, עשוי לקבל גם דקות בהולנד מאחר שהציג יכולת טובה. לואי טהא ובן ביטון שנחו אתמול, יחזרו לסגל.

עוד בוואלה!

גביע הטוטו: בית"ר ירושלים עלתה לגמר אחרי 1:3 על הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
דוד קלטינס הפועל באר שבע. דני מרון
מפגש מרגש מול האקסית. דוד קלטינס/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully