וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו בראון שוב לא התאמן, לאוקלנד מתחיל להימאס

התופס עדיין לא התגבר על נושא הקסדה, הג'נרל מנג'ר מייק מאיוק הבהיר: "הגיע הזמן שלו להחליט אם הוא בפנים או בחוץ"

אנטוניו בראון אוקלנד ריידרס. AP
מה יהיה? בראון/AP

באוקלנד מתחילים להתעייף מאנטוניו בראון. התופס, שהגיע מפיטסבורג בטרייד מסקרן בפגרה, עדיין לא מתאמן בשל חוסר שביעות רצונו מדרישת הליגה להחליף קסדה ולוותר על זו ששימשה אותו בעשור האחרון והג'נרל מנג'ר של הריידרס, מייק מאיוק, החליט שהגיע הזמן לשים סוף לסיפור הזה.

"כולכם יודעים שהוא לא פה איתנו, נכון?", אמר מאיוק לכתבים שסיקרו את אימון הקבוצה ביום ראשון. "אז הנה השורה התחתונה - הוא מאוכזב מכל נושא הקסדה ותמכנו בו בנושא הזה, הבנו אותו. אבל בנקודת הזמן הזו, מיצינו פחות או יותר את כל מה שאפשר היה לעשות בנושא. אז מנקודת המבט שלנו, זה הזמן שלו להחליט אם הוא בפנים או בחוץ, אוקיי? אנחנו מקווים שהוא יחזור בקרוב. יש לנו 89 שחקנים שקורעים את עצמם ואנחנו נרגשים מהמקום בו הקבוצה שלנו נמצאת ומקווים שאנטוניו יהיה חלק גדול מזה, כבר מהמחזור הראשון מול דנבר. זה כל הסיפור".

*** בינתיים נמשכים להם משחקי קדם העונה של השבוע השני וניו אורלינס ניצחה 17:19 בלוס אנג'לס את הצ'ארג'רס, ששמו את כל הנקודות שלהם ברבע השני ונכנעו ל-0:16 של הסיינטס אחרי ההפסקה. דרו בריס ופיליפ ריוורס נחו וטייסון היל ניצל זאת כדי לככב עם 136 יארד וצמד טאצ'דאונים באוויר פלוס 53 יארד בריצה.

במשחקים המאוחרים של אתמול, פיטסבורג ניצחה 7:17 את קנזס סיטי, יוסטון גברה 23:30 על דטרויט (60 יארד וטאצ'דאון לדשון ווטסון) והראמס הפסידו בבית 14:10 לדאלאס (5 מ-5 ל-64 יארד לדאק פרסקוט).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully