וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב עם שער רביעי ברציפות, צפו בשער של דן ביטון בבולגריה

קשר אנטוורפן כבש (10) ב-0:2 על סנט טרוידן. ביטון סייע ל-1:2 של לודוגורץ על צ'רנו מורה. 1:1 לפיינורד מול אוטרכט, 0:5 למאלמו על פלקנבורג, 90 דקות למנור סולומון בניצחון שחטאר

צילום וידאו: דני מרון

ליאור רפאלוב המשיך את פתיחת העונה החלומית שלו כשכבש בדקה העשירית וסייע לאנדרלכט לנצח הערב (ראשון) 0:2 את סנט טרוידן. שער רביעי העונה לקשר הישראלי בארבעה משחקים, והוא חולק את פסגת טבלת מלכות השערים עם שלושה שחקנים אחרים בבלגיה.

* דן ביטון פתח בהרכב לודוגורץ וכבש שער בכורה בליגה ב-1:2 החשוב בחוץ על צ'רנו מורה. ביטון שיחק 73 דקות עד שהוחלף על ידי מרסליניו. מאוויס צ'יבוטה פתח לצידו ושיחק 90 דקות. לודוגורץ חזרה למקום הראשון בעקבות הניצחון הזה כשהיא חולפת על פני לבסקי סופיה.

* אלון תורג'מן עלה בדקה ה-67 מהספסל של אוסטריה וינה, שסיימה ב-1:1 עם אדמירה במסגרת המחזור הרביעי בליגה האוסטרית.

* מנור סולומון השלים 90 דקות ב-0:2 של שחטאר דונייצק על לבוב.

* מיקי סירושטיין כבש את שער הבכורה שלו בליגה התאילנדית, כשקבוצתו סופאן בורי הפסידה 3:1 בבית לפורט ונותרה במקום הלפני אחרון. הבלם צימק בדקה ה-61, אבל לא מנע את ההפסד הראשון מאז הגעתו, במשחקו השביעי (חמש תוצאות תיקו וניצחון עד היום).

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן. GettyImages
איזו פתיחה לעונה. רפאלוב/GettyImages

צפו בשער של דן ביטון

ביום חמישי תארח פיינורד את הפועל באר שבע במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף הליגה האירופית. היום (ראשון) הקבוצה של יאפ סתאם אירחה את אוטרכט במסגרת המחזור השלישי בליגה ההולנדית וסיימה בתיקו שלישי רצוף, הפעם 1:1. לוסיאנו נרסינג וסאם לארסון פתחו בחלק הקדמי, אבל התקשו לייצר מצבים. פיינורד בעלת היומרות בצמרת נקלעה לפיגור מוקדם משער של איסא אבאס החלוץ הגנאי שהפציץ פנימה כבר בדקה התשיעית. אלא שרידגסיאנו האפס סידר לה את השוויון עם פצצה לרשת מטווח של 20 מטרים בדקה ה-51 וסידר לה תיקו שלישי רצוף. לפיינורד מצפים כעת שני משחקים מול באר שבעו לאחר מכן היא תנסה להשיג את ניצחון הבכורה שלה כשתתארח אצל ווילם 2.

* יריבת בני יהודה בפלייאוף הליגה האירופית מאלמו לא התקשתה לרגע והביסה את פאלקנברג 0:5 כדי לשמור על פסגת הליגה השבדית.

ליאם קלי פיינורד. GettyImages
לא מרשימים. ליאם קלי מפיינורד, משמאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully