וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר עירוני קרית שמונה וובה בראון עשוי לעבור לליגה האוזבקית

18.8.2019 / 18:44

הקשר, שלא נמצא בתכניות של הקבוצה מהצפון, מחוזר על ידי שתי קבוצות מהליגה באוזבקיסטן. בקרית שמונה ינסו למצוא מחליף

צילום וידאו: דני מרון

וובה בראון עשוי לעבור לליגה האוזבקית, שם שתי קבוצות מהליגה מעוניינות בשירותיו. הקשר שלא נמצא הערב (ראשון) בסגל למשחק של עירוני קרית שמונה נגד מכבי תל אביב, צפוי לעזוב את הקבוצה הצפונית לאחר שמסאי דגו לא נותן לו קרדיט, והאופציה המובילה מבחינתו כעת היא הליגה בה שיחק בעבר גידי קאניוק.

בראון דובר את השפה הרוסית והדבר צפוי להקל עליו משמעותית במעבר שכזה, כאשר כבר בתקופה הקרובה צפויות התפתחויות בנושא. בראון חתם רק בקיץ האחרון על הארכת חוזה שכן האמין שדגו יעניק לו קרדיט נרחב, וזאת לאור מסרים שקיבל ממנו, אבל לבסוף השחקן מיעט לקבל דקות במשחקי גביע הטוטו ובקבוצה אף הרכיבו את עומר לקאו ושי גולן לפניו. היום, כאמור, הוא נותר מחוץ לסגל.

הקשר חזר לפני כשנה לקדנציה שנייה בקרית שמונה, אחרי שהיה שותף לשתי אליפויות של הפועל באר שבע ושיחק חצי שנה גם במ.ס. אשדוד. הבעלים איזי שרצקי רצה מאוד את בראון, אבל כחלק מהמדיניות שלו השנה להעניק את כל הסמכויות המקצועיות לדגו הוא החליט שלא להתערב גם בעניין זה.

אם הקשר אכן יעזוב, בקרית שמונה צפויים לחזק את מרכז השדה ורוסלן ברסקי ממכבי תל אביב מהווה את האופציה המובילה. אם הוא יסרב, תעבור הקבוצה לחפש מועמדים אחרים.

וובה בראון שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
וובה בראון בדרך לאוזבקיסטן?/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully