וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ר.ב. לייפציג הביסה 0:4 את אוניון ברלין

מרסל זאביצר כבש אחד מרסל זאביצר כבש אחד (31) ובישל שלושה להאלסטנברג (16), ורנר (42) ואנקונקו (69). פרנקפורט ניצחה

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
שער יפה מאוד שלו. טימו ורנר/GettyImages

המחזור הראשון בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקים. איינטרכט פרנקפורט פתחה את העונה עם 0:1 ביתי מול הופנהיים ובהמשך ר.ב. לייפציג תפגוש את העולה החדשה אוניון ברלין, שתערוך את משחק הבכורה שלה בבונדסליגה אי פעם.

שחקני ר.ב. לייפציג. GettyImages
שחקני לייפציג חוגגים ניצחון גדול/GettyImages

אוניון ברלין - ר.ב. לייפציג 4:0

השוורים, שביצעו רכישות מעניינות מאוד בקיץ וגם צירפו כמובן את יוליאן נאגלסמן בעמדת המאמן. היום הם פתחו את העונה בצורה פשוט מושלמת מול העולה החדשה. האוהדים של אוניון ברלין פתחו ב-15 דקות של שתיקה כדי למחות נגד לייפציג וכעבור דקה ראו את מרסל האלסטנברג כובש את ה-0:1 של לייפציג אחרי בישול של מרסל זאביצר.

בדקה ה-31 זאביצר כבש את השער השני כשמי שמבשל לו את זה הוא לא אחר מאשר האלסטנברג וזה 0:2. טימו ורנר הצטרף לחגיגה כשבעט פצצה אדירה פנימה בדקה ה-42 אחרי בישול נוסף של זאביצר. האוסטרי בישל גם את הרביעי עם מסירת רוחב לכריסטופר אנקונקו בדקה ה-69, ארבע דקות בלבד אחרי שהרכש מפריס סן ז'רמן נכנס וזה 0:4 ענק.

דני דה קוסטה שחקן איינטרכט פרנקפורט מול סטיבן צובר שחקן הופנהיים. GettyImages
דני דה קוסטה מול סטיבן צובר/GettyImages

איינטרכט פרנקפורט - הופנהיים 0:1

שתי קבוצות שעברו שינויים רבים במהלך הקיץ נפגשו בקומרצבנק ארנה כששער של מרטין הינטרגר כבר בדקה הראשונה הכריעה את ההתמודדות והשאירה את הנקודות בבית.

פרנקפורט עלתה ליתרון כבר אחרי 35 שניות. פיליפ קוסטיץ' הגביה משמאל אחרי מסירה קצרה מקרן, הבלם מרטין הינטרגר בעט מהאוויר פנימה. האוסטרי, שהושאל בחצי העונה שעברה מאוגסבורג ובקיץ נרכש על ידי פרנקפורט, מחזיר בענק כבר אחרי פחות מדקה. איסחק בלפודיל, שסבל מפציעה ארוכה שמנעה ממנו לשחק באליפות אפריקה, כבש שער שוויון בתוספת הזמן אבל הוא נפסל בגלל נבדל.

מרטין הינטרגר שחקן איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
הינטרגר חוגג את השער שלו כבר בדקה הראשונה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully