וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ישראל זגורי חתם במכבי פתח תקוה, מוחמד כליבאת ויניב בריק בראשון לציון

הקשר יתאחד עם גיא לוזון, שאימן אותו בנבחרת הצעירה כליבאת יחזק את הסגל של טסלפפה, דניאל שוורצבוים חתם ברמת השרון

שחקן מכבי פתח תקוה ישראל זגורי. אתר רשמי
ינסה לעזור למלאבסים לשוב לליגת העל. זגורי/אתר רשמי

קבוצות הליגה הלאומית ממשיכות להתחזק לקראת פתיחת העונה והיום (ראשון) התבצעו כמה החתמות מסקרנות. ישראל זגורי שנדד בשנים האחרונות בין שלל קבוצות שונות חתם לשנתיים במכבי פתח תקוה והתאחד עם גיא לוזון, מאמנו בנבחרת הצעירה לשעבר.

אחרי שצירפה את החלוץ המבטיח גל צרויה מאשדוד, הפועל ניר רמת השרון של נועם שוהם החתימה גם את דניאל שוורצבוים. שוורצבוים, 24, משחק בעמדת הקישור האחורי והיה אחד משחקני המפתח של הפועל פתח תקוה בעונה החולפת, אך הכחולים החליטו משום מה לוותר עליו. "זה היה בית מבחינתי והקהל יחסר לי מאוד, מאמין שעוד אחזור להפועל פתח תקוה", אמר שוורצבוים לאתר "מלאבס".

דניאל שוורצבוים שחקן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
נשאר בלאומית, רק בקבוצה אחרת. דניאל שוורצבוים/קובי אליהו

עוד קבוצה שבונה את עצמה היא הפועל ראשון לציון, שהודיעה היום (ראשון) על שתי החתמות משמעותיות. הראשון שחתם הוא מוחמד כליבאת, ששיחק בשתי העונות האחרונות בבני סכנין בליגת העל. החלוץ/קשר כבש בעונה האחרונה שלושה שערים והוא שיחק בליגת העל גם בהפועל רעננה ומכבי פתח תקוה.

כליבאת אמר לעמוד הפייסבוק הרשמי של הקבוצה: "הגעתי לבית חם ולמועדון מסודר. השאיפות של ראשון הם להתברג בצמרת הליגה הלאומית ולעלות לליגת העל ולכן בחרתי להגיע אליו. ביחד נעשה הכל כדי להגשים את המטרות". כזכור, הקבוצה החתימה מוקדם יותר גם את אנס דאבור אחיו של מונס דאבור וזה ינסה להיכנס לנעליו הגדולות של גיל יצחק מלך שערי הקבוצה אשתקד, שעבר למכבי חיפה.

מאוחר יותר הודיע הקבוצה גם על החתמתו של הקשר יניב בריק. בריק, 24, שיחק בין היתר במ.ס אשדוד, מכבי חיפה, הפועל עכו ומכבי פתח תקוה והוא יעבה את הקישור של הכתומים. בריק אמר לעמוד הפייסבוק הרשמי של הקבוצה: "אני שמח להגיע להפועל ראשון לציון ואתן את כולי כדי לעזור לקבוצה להגשים את המטרות שלה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מוחמד כליבאת הפועל ראשון לציון. אתר רשמי
יפגוש את סכנין בלאומית בעונה הבאה. מוחמד כליבאת עם משה דמאיו/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully