וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן צ'רלטון לא מרים ידיים: "עדיין מאמינים שתומר חמד יעבור אלינו"

למרות שעדיין לא קיבלה תשובה מההתאחדות האנגלית, הקבוצה מהצ'מפיונשיפ אופטימית. מאמנה, לי בוייר: "המצב הנוכחי רע לכל הצדדים"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ראיון עם תומר חמד מאפריל האחרון

מאמן צ'רלטון, לי בוייר, עדיין אופטימי לגבי הסיכויים שעסקת תומר חמד תצא לפועל. בוייר דיבר אתמול (שבת) עם התקשורת אחרי ה-2:2 של האדיקס עם בארנסלי בצ'מפיונשיפ, והתייחס למצבו של חלוץ ברייטון ונבחרת ישראל: "אנחנו עדיין ממתינים, אבל אופטימיים ומאמינים שהוא יעבור אלינו. שום דבר לא השתנה, אנחנו מחכים לתשובה סופית ומקווים שהוא יצטרף אלינו כמה שיותר מהר. אנחנו מפספסים אותו, הוא מפספס אימונים חשובים איתנו. זה רע לכל הצדדים".

המאמן הוסיף ואמר: "אני יודע שיש להתאחדות האנגלית לא מעט בעיות עם מספר מועדונים, ולכן כנראה לוקח להם זמן לחזור אלינו עם תשובה. האנשים שלנו מטפלים בזה, נקווה לתשובות בקרוב". כזכור, חמד (32) כבר עבר בדיקות רפואיות בקבוצה, סיכם את תנאיו ואמור היה לעבור יחד עם חברו לקבוצה בירם כיאל. האדיקס היו אופטימיים בנוגע לצירופו וטענו שהם הגישו את כל המסמכים הרלוונטים להתאחדות האנגלית בזמן שלפני תום חלון ההעברות האנגלי, אבל הם לא קיבלו תשובה מהיום בו נסגר החלון.

הדבר גרם לכתבים המקומיים בדרום-מזרח לונדון לטעון שההעברה ככל הנראה לא תצא לפועל, ובפודקאסט של מגזין האוהדים "Into The Valley" הוסיפו שאחד מעובדי המועדון אישר בפניהם שלמרות ההצהרה הראשונית, ההעברה אינה חוקית משום שהמסמכים נשלחו בשעה 17:02 שעון אנגליה, שתי דקות לאחר סיום חלון ההעברות. אם אכן זה המקרה, ההעברה לא תאושר וחמד ייאלץ להישאר בברייטון למרות שעבר בדיקות וסיכם את כל תנאיו בקבוצה מליגת המשנה. משום שההעברה לא התבצעה, הוא עדיין יוכל לעזוב את השחפים עד תום חלון ההעברות לכל קבוצה מחוץ לאנגליה.

בירם כיאל שחקן צ'רלטון עם מאמנו לי בוייר. אתר צ'רלטון, אתר רשמי
עדיין לא מרים ידיים. לי בוייר עם בירם כיאל/אתר רשמי, אתר צ'רלטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully