וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסגל הושלם: ג'ף וויטי חתם בעירוני נס ציונה

18.8.2019 / 8:40

הכתומים צירפו את הסנטר האמריקאי (29, 2.11) ששיחק 206 משחקים ב-NBA ונבחר בעברו לשחקן ההגנה של העונה במכללות. את העונה שעברה פתח בטופאש בורסה וסיים בליגה היוונית

צילום: דודו אלקלעי

בווידאו: אוהדי הפועל חולון מקבלים את מרכוס פוסטר בנתב"ג

עירוני נס ציונה החתימה הבוקר (ראשון) את הסנטר האמריקאי ג'ף וויטי ששיחק בעונה שעברה בלבאריו היוונית, ובכך השלימה את בניית הסגל שלה לקראת העונה הקרובה. וויטי הוא בעל 206 משחקים ב-NBA וישלים את הקו הקדמי של הקבוצה לצד ג'רמי הולאוול, רביב פיטשון וטל דן.

וויטי (29, 2.11) הוא בוגר אוניברסיטת קנזס הגדולה משנת 2013, כשבעונתו האחרונה במכללה רשם מספרים מדהימים הכוללים 13.7 נקודות, 8.5 ריבאונדים ו-3.9 חסימות למשחק, מה שזיכה אותו בתואר המשותף של שחקן ההגנה של השנה במכללות. הוא נבחר במקום ה-39 בדראפט ה-NBA על ידי פורטלנד ונשלח בטרייד לניו אורלינס במדיה שיחק שנתיים ורשם 3 נקודות ו-2.3 ריבאונדים ב-95 משחקים.

בקיץ 2015 חתם ביוטה, שיחק בקבוצה במשך שנתיים ורשם משחק שיא שכלל 11 נקודות ו-12 ריבאונדים בדצמבר 2015. אחרי שנתיים במדי הג'אז המשיך לדאלאס אך שוחרר אחרי כמה חודשים. בקיץ 2018 עבר לטופאש בורסה, אך שוחרר אחרי 19 משחקים וסיים את העונה בלאבריו היוונית.

הסגל של נדב זילברשטיין בנס ציונה כולל מלבד וויטי והולאוול גם את הזרים קורי פישר ודקוואן קוק והישראלים עידן אלבר, רביב לימונד, גולן גוט, טל דן, רביב פיטשון וליאור קררה.

ג'ף וויטי. AP
הסגל של הכתומים הושלם. ג'ף וויטי במדי דאלאס מאבריקס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully