וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ששיחק שש דקות בלבד מול ספרד: דיארון פוקס נטש את נבחרת ארצות הברית

הפתעה בסגל לאליפות העולם: הכישרון הצעיר של סקרמנטו, שאמור היה להיות הרכז המחליף, עזב את המחנה אחרי שקיבל הכי מעט דקות במשחק ההכנה

עריכת וידאו: מתן חדד

הסגל של ארצות הברית לאליפות העולם הולך ומידלדל, ולא בנסיבות הנכונות: אמש (שבת) בשעות הלילה המאוחרות התברר שגם דיארון פוקס החליט לוותר על השתתפותו בטורניר, אחרי שקיבל שש דקות בלבד במשחק ההכנה נגד ספרד בשבת לפנות בוקר בקליפורניה.

על פי כריס היינס מ"יאהו", מיעוט הקרדיט מגרג פופוביץ' שכנע את פוקס לנטוש את המחנה האמריקאי ולהתכונן לעונה של סקרמנטו, שבמהלכה הוא מקווה לעלות לפלייאוף לראשונה בקריירה.

דיארון פוקס, נבחרת ארצות הברית. GettyImages
בא בהפתעה. דיארון פוקס/GettyImages

הנטישה של פוקס, שהיה אחד השחקנים הבולטים במחנה בשבועיים האחרונים, הוקפץ לסגל הבכיר מהסגל הרזרבי ויועד להיות הרכז המחליף, מותירה את פופוביץ' עם מצבת רכזים מדוללת. קייל לאורי, עוד רכז בכיר שאמור היה להיכלל בסגל, לא התאושש בזמן מפציעה ואף הוא לא יהיה חלק מהטורניר בסין. מרכוס סמארט גם כן בספק, והוא מנסה להתאושש בימים אלה מפציעה בשריר הירך האחורי. לאור רשימת ההיעדרויות המתארכת, מי שקרוב לוודאי יהיה חלק מהסגל הסופי ויאייש את העמדה של פוקס הוא דרק ווייט, שמכיר את פופוביץ' מצוין מהעבודה המשותפת בסן אנטוניו.

כך או כך, נכון לעכשיו עומד סגל ארצות הברית על 13 שחקנים: הריסון בארנס, ג'יילן בראון, ג'ו האריס, קייל קוזמה, ברוק לופז, כריס מידלטון, דונובן מיטשל, מייסון פלאמלי, מרכוס סמארט, ג'ייסון טייטום, מיילס טרנר, קמבה ווקר ודרק ווייט.

עוד בוואלה!

צפו: נבחרת ארצות הברית גברה על ספרד 81:90 במשחק ההכנה הראשון שלה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully