וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפאטס ניצחו בטנסי, ג'וש גורדון שוב חוזר

ג'ארט סטידהאם הוביל קאמבק ו-17:22, התופס הורשה לשחק בליגה העונה. ג'וש מקאון ביטל את הפרישה וחתם בפילדלפיה

ג'ארט סטידהאם ניו אינגלנד פטריוטס. AP
נראה טוב. סטידהאם/AP

משחקי ההכנה ב-NFL נמשכים והאלופה ניו אינגלנד פטריוטס יצאה הלילה (בין שבת לראשון) מטנסי עם 17:22, למרות שטום בריידי שוב לא שיחק. הפאטס חזרו מפיגור 17:8 בהפסקה בזכות דרייב מנצח מצוין של ג'ארט סטידהאם, שמצא ל-23 יארד את דיימון פטרסון, ארבע דקות לסיום וסיפק 193 יארד בסך הכל.

אם לא די בכך, הרי שניו אינגלנד קיבלה אתמול בשורות חיוביות, לאחר שה-NFL הודיעה כי ג'וש גורדון יוכל לשוב לליגה ולשחק בעונה הקרובה. הוא הושעה ב-20 בדצמבר, אחרי תקופה לא רעה עם הפטריוטס, אחרי שהפר את תנאי החזרה הקודמים שלו.

עוד הלילה, קליבלנד ניצחה באינדיאנפוליס 18:21. אתמול בלילה, בהיעדרו של קאם ניוטון, קרוליינה ספגה 27:14 ביתי מבפאלו (102 יארד לג'וש אלן), הג'איינטס הביסו בניו יורק 13:32 את שיקגו עם עוד הופעה טובה של דניאל ג'ונס (161 יארד וטאצ'דאון) וטמפה ביי ניצחה בדרבי 14:16 את מיאמי, כאשר ג'יימיס ווינסטון מסתפק ב-2 מ-4 ל-24 יארד וג'וש רוזן מדייק מנגד רק ב-10 מ-18 ל-102 יארד.

* ג'וש מקאון הוותיק, שהודיע הקיץ על פרישה על מנת לבלות יותר זמן עם משפחתו, חזר בו וחתם לעונה בפילדלפיה תמורת 2 מיליון דולר מובטחים, שיכולים לטפס עד 5.4 מיליון. זו תהיה עונתו ה-17 בליגה.

* האול פרו סייפטי של לוס אנג'לס צ'ארג'רס, דרווין ג'יימס, יחמיץ 3-4 חודשים אחרי שעבר ניתוח ברגלו. הוא ינסה לחזור לשחק לפני תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully