וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן: "בליגה האוסטרית יש יותר שטחים לחלוצים"

18.8.2019 / 0:05

החלוץ הישראלי כבר מוכר לכל חובבי הכדורגל האוסטרי אחרי הרביעייה במדי וולפסברגר: "היה לי ברור שאני מגיע להיות שחקן הרכב ושחקן מוביל". על הנבחרת: "מאמין שהרצוג רואה באיזה כושר אני"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אריאל הרוש מוצג בספרטה רוטרדם

אחרי הרביעייה הגדולה שלו אתמול (שבת) בליגה האוסטרית, שון וייסמן רק חיפש לברוח למאווררים שלו בבית. "חם כאן חבל על הזמן ואין כמעט מזגנים בשום מקום. רק חימום", תיאר, והמשיך: "אז קניתי ארבעה מאווררים הביתה ואני מדבר איתך עכשיו עם מאוורר עליי כדי לקרר קצת את הגוף. אני בכלל טיפוס מיושן קצת, תן לי מאוורר וסודה מבלון כמו בשנות החמישים".

הוא פתח בסערה את הדרך שלו באירופה עם שבעה שערי ליגה עד עכשיו, אחרי ארבעה מחזורים בלבד. החלוץ גם נמצא כרגע ראשון בטבלת כובשי השערים בליגה האוסטרית. הרביעייה שכבש אמש במדי וולפסברגר ב-0:5 על מאטרסבורג כבר סידרה לו השוואות לחלוץ ישראלי אחר ששיחק עד לא מזמן באוסטריה. "השם של מונס דאבור רץ כאן חזק ומתחילים לעשות השוואות", מספר וייסמן. "מונס הציב רף גבוה ואני מקווה להתקרב למספרים הנהדרים שהוא עשה כאן".

וייסמן עשה שיעורי בית וידע היטב לאן הוא מגיע ומדוע הוא בחר דווקא בליגה האוסטרית: "הליגה כאן פחות טקטית מאשר בישראל. לא ראיתי קבוצות שמצופפות ומשחקות חמישה בהגנה. יש כאן הרבה יותר שטחים לחלוצים והרבה יותר מקום לביטוי. עבורי זה דבר גדול, כי מראש הגדרתי את המטרות שלי. בעתיד ארצה להתקדם לתחנה הבאה. היה לי ברור שאני מגיע לכאן להיות שחקן הרכב ושחקן מוביל ואני שמח שעשיתי את הבחירה הנכונה".

מאמן וולפסברגר ג'רארד שטרובר עם שון וייסמן. אתר רשמי וולפסברגר, אתר רשמי
"לימדתי את כולם על יהדות". שון וייסמן עם מאמנו/אתר רשמי, אתר רשמי וולפסברגר

וייסמן מתגורר בעיר הקטנה וולפסברג. "בהתחלה עלתה האפשרות לגור בגראץ הגדולה, אבל היא מרוחקת 45 דקות נסיעה מכאן אז החלטתי לגור בוולפסברג שהיא עיר בת 15 אלף תושבים בלבד. 5,000 מהם מגיעים למשחקים שלנו. פעם בשבועיים אני נוסע לווינה וקונה הכל כשר. מביא 15 קילו בשר הביתה ואשתי מכינה לי את האוכל. כשנוסעים למלון אני בא עם האוכל הכשר שלי. לימדתי את כולם בקבוצה על יהדות".

משחקי הנבחרת כבר מעבר לפינה, ו-וויסמן הוא בין הבודדים שנמצאים בכושר טוב. "ברור שאני רוצה לשחק בנבחרת", הוא אומר. "בפעם האחרונה נפצעתי אחרי שזומנתי. אני מאמין שאנדי הרצוג שמפרשן כאן את הליגה, רואה מה אני עושה ובאיזה כושר אני ואני אהיה הכי מאושר אם אקבל זימון למשחקים מול צפון מקדוניה וסלובניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully