וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמיטב המסורת של חולון: קבלת פנים חמה לפוסטר ו-וויליאמס בנמל התעופה

17.8.2019 / 23:48

מעל 100 אוהדים סגולים הגיעו לטרמינל כדי לקבל את הזרים החדשים של שרון דרוקר, רקדו עם השחקנים ההמומים וקיבלו אותם בצורה המסורתית. בחולון עושים מאמצים על מנת לסגור את הסגל עוד השבוע

צילום: דודו אלקלעי

בווידאו: קבלת הפנים החמה לזרים בנתב"ג

מעל 100 אוהדי הפועל חולון הגיעו הערב (שבת) לנמל התעופה בן גוריון כדי לקבל את שניים משחקני החיזוק של הקבוצה מרכוס פוסטר ולטביוס וויליאמס שנחתו לקראת פתיחת האימונים באמצע השבוע. כמיטב המסורת של חולון, עם היציאה של השחקנים מהטרמינל, פרצו עשרות אוהדים לשטח המפורז והחלו לרקוד עם השחקנים ההמומים, מפגן ראשון של קבלת פנים כשבהמשך מתכוננים עוד הפתעות.

בהמשך השבוע ינחתו בישראל טי ג'יי קליין וריאן תומפסון כשגם הזר החדש מלקאי ריצ'רדסון, שחתם הבוקר במועדון, צפוי לנחות השבוע ולהצטרף לאימונים של הסגולים. בחולון עושים מאמצים על מנת לצרף זר חמישי בקרוב גם כן, כדי להיות בסגל מלא לאורך תקופה ממושכת בהכנה לעונה בליגת העל ובליגת האלופות של פיב"א. אחד השחקנים הבכירים שמועמדים לאייש את העמדה הזאת הוא הסנטר ג'אקים דונלדסון ששיחק בעונה שעברה בהפועל באר שבע.

מלבד סוללת הזרים של הקבוצה חתומים בקבוצה של שרון דרוקר גם עמית שמחון, גיא פניני ושלומי הרוש שממשיכים מהעונה שעברה ויוגב אוחיון שהגיע מהפועל ירושלים, וכמה ישראלים שמשלימים את הסגל - הראל דדון, דניאל ששון ושיר מוראידי.

מרכוס פוסטר עם אוהדי הפועל חולון פלייר. אתר רשמי
אוהדי הפועל חולון עם מרכוס פוסטר/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully