וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 18.8: מריו באלוטלי חתם בברשיה, מנצ'סטר יונייטד נואשת להיפטר מאלכסיס

החלוץ בן ה-29 שב לקבוצת נעוריו, ירוויח כ-1.5 מיליון יורו לעונה. האנגלים מוכנים להשאיל את הצ'יליאני בחינם לאינטר ולממן את רוב שכרו

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: דני אלבס מוצג בסאו פאולו

העברות

* מריו באלוטלי חתם רשמית בברשיה, קבוצת נעוריו. על פי דיווחים, החלוץ בן ה-29 ששב לאיטליה לראשונה מאז 2016 אמור להרוויח כ-1.5 מיליון יורו לעונה, בניסיון לשקם את הקריירה.

* אחרי שכבר הודיעה על סיכום לפני מספר ימים, באיירן מינכן החתימה באופן רשמי את הקשר הצרפתי מיקאל קוויזאנס (20) שנרכש מבורוסיה מנשנגלדבאך תמורת 10 מיליון יורו וחתם עד 2024.

* החלוץ הסרבי איגור זלאטנוביץ', שחתם הקיץ במאיורקה, הושאל לעונה אחת לנומנסיה מליגת המשנה.

* שחקן הכנף הארגנטינאי פדה קרטביה (26) הושאל לעונה מדפורטיבו לה קורוניה לאל אהלי הקטארית.

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד נואשת להיפטר מאלכסיס סאנצ'ס, עד כדי כך נואשת שהיא מוכנה להשאיל אותו בחינם לאינטר וגם לממן שלושת רבעי משכרו העצום. כך מדווחים היום באיטליה. על פי ההסכם המסתמן לאיטלקים תהיה אופציה לרכוש אותו בתום העונה תמורת 15 מיליון יורו בלבד.

* על פי דיווחים בצרפת, פריס סן ז'רמן היתה מוכנה להעביר את ניימאר לריאל מדריד, אם תקבל בתמורה את ויניסיוס ורפאל וראן. הבלאנקוס דחו את ההצעה.

* ב"לאקיפ" נטען שיובנטוס שלחה סקאוטים לעקוב אחר כוכב ליון מוסא דמבלה.

* איינטרכט פרנקפורט הודיעה רשמית שהיא בשיחות מתקדמות עם ספורטינג ליסבון על החתמתו של החלוץ ההולנדי באס דוסט (30). הסקורר, שכבר שיחק בעבר בגרמניה במדי וולפסבורג (בין 2012 ל-2016), כבש 93 שערים בכל המסגרות בשלוש שנותיו האחרונות בפורטוגל.

* פיליפה קוטיניו נחת בגרמניה: הברזילאי יעבור בהמשך היום בדיקות רפואיות, ולאחר מכן יחתום באופן רשמי בבאיירן מינכן. קוטיניו צפוי לעבור בהשאלה לעונה אחת, שבסופה תהיה לאלופת גרמניה אפשרות לרכוש אותו מברצלונה. קוטיניו צפוי לקבל את המספר 10.

* הירווינג לוסאנו צפוי לחתום בנאפולי ביום רביעי. האיטלקים ישלמו קצת יותר מ-42 מיליון יורו על שחקן הכנף המוכשר של פ.ס.ו איינדהובן ונבחרת מקסיקו.

* מנצ'סטר יונייטד רוצה להשאיר את ויקטור לינדלוף, ועל פי ה"הדיילי מייל" הציעה לו הארכת חוזה עד שנת 2025 תמורת שכר של 150 אלף ליש"ט לשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully