וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה גדולה בחצי גמר סינסינטי: דניל מדבדב הדיח את נובאק דג'וקוביץ'

הרוסי (8 בעולם) שינה טקטיקה במערכה השנייה, הדהים את נולה עם 14 אייסים ועלה על חשבונו לגמר מול דויד גופן עם ניצחון 3:6, 6:3, 6:3

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי, מאוכזב. GettyImages
"הפסדתי ליריב ששיחק טניס מדהים". דג'וקוביץ'/GettyImages

חצאי הגמר בטורניר סינסינטי התקיימו החל מאמש (שבת), והסתיימו עם ההפתעה הגדולה במהלך הלילה: המדורג 1 בעולם והאלוף המכהן נובאק דג'וקוביץ' הפסיד 3:6, 6:3, 6:3 לדניל מדבדב (8 בעולם), וייעדר מהגמר.

מדבדב, שמסתמן כאחד היריבים שהכי מקשים על נולה, ניצח אותו גם בטורניר מונטה קרלו באפריל. הפעם הוא היה זקוק לניעור קל כדי להתחיל לתת פייט לסרבי: אחרי מערכה ראשונה בשליטה של דג'וקוביץ', הרוסי העלה הילוך, החל לקחת סיכונים, הפך להיות אגרסיבי בהרבה בהגשות, וקיבל דיבידנדים מיידים. עד סוף המשחק הוא רשם 14 אייסים, וניצח תוך שעה ו-43 דקות.

דניל מדבדב, טניסאי רוסי חוגג. GettyImages
הולך ומשתפר. מדבדב/GettyImages

"היום הפסדתי לשחקן ששיחק פשוט טניס מדהים", שיבח דג'וקוביץ' את מדבדב המשתפר, שרק בשבוע שעבר העפיל לגמר טורניר מונטריאול והפסיד לרפאל נדאל. "למרות שהפסדתי, אני רואה בעיקר את הדברים הטובים. אמנם לא ניצחתי, אבל גם לא עשיתי הרבה טעויות". בגמר יפגוש מדבדב את דיויד גופן שניצח את רישאר גאסקה 3:6, 4:6.

בחצי גמר הנשים סבטלנה קוזנצובה המדורגת במקום ה-153 הפתיעה והדיחה את המדורגת שנייה בעולם ואחת הפייבורטיות לזכייה בטורניר אשלי בארטי ועלתה על חשבונה לגמר. הרוסייה ניצחה שחקניות המדורגות בעשרייה הראשונה בעולם בפעם השלישית בשבוע האחרון, כאשר חוץ מהאוסטרלית הדיחה קוזנצובה גם את סלואן סטפנס האמריקאית (10) בשמינית הגמר, ואת קרולינה פלישקובה הצ'כית (3) ברבע הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דויד גופן טניסאי בלגי. GettyImages
גמר מאסטרס ראשון בקריירה. דיויד גופן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully