וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאקו עלול להחמיץ את המשחק מול לצ'ה בשל עודף משקל: "חוסר המקצועיות שלו מדבק"

החלוץ הבלגי הגיע לסאן סירו כאשר הוא שוקל 104 קילוגרמים ולא עמד ביעדים שהציב לו הצוות המקצועי, שדרש שירד אל מתחת ל-100 קילוגרם. צפוי להחמיץ את מחזור הפתיחה בסרייה A

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: רונאלדו מקבל את פרס ה"מארקה".

רומלו לוקאקו צפוי להחמיץ את משחקה הראשון עם קבוצתו החדשה אינטר מילאנו במסגרת המחזור הראשון בליגה האיטלקית (יום שני נגד לצ'ה), מפני שהוא נמצא בעודף משקל. מאמן הקבוצה אנטוניו קונטה מאד התאמץ כדי להביא את הבלגי ממנצ'סטר יונייטד תמורת 80 מיליון יורו, אך החלוץ הגיע כאשר הוא שוקל 104 קילוגרמים, ולא נמצא בכושר משחק מספיק טוב.

לפי BEIN ספורט, נוכח משקלו העודף, ישנה הסכמה בין השחקן לצוות המקצועי שלוקאקו יוריד חמישה קילוגרמים עד לפתיחת הליגה האיטלקית. למרות זאת, נדמה שהבלגי לא יעמוד בהסכם הזה ולא יכלל בסגל הקבוצה למשחק מול לצ'ה במחזור הפתיחה. השחקן הגיב לדיווח בכך שהעלה תמונה ברשתות החברתיות של השרירים ברגליו, אך באנגליה יש שמתעקשים שחוסר המקצועיות של החלוץ היא עניין שבשגרה.

שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר גארי נוויל הגיב לציוץ אודות השחקן ואמר: "הוא הודה שהוא בעודף משקל. הוא מעל מאה קיוגרמים. הוא יבקיע שערים באינטר, אבל חוסר המקצועיות שלו מדבק".

תגובתו של לוקאקו לדיווח:

View this post on Instagram

Loading...

A post shared by Romelu Lukaku (@romelulukaku) on

רומלו לוקאקו שחקן אינטר מילאן. אתר רשמי
טוענים שהגיע במשקל עודף. רומלו לוקאקו/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully