וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה רשמית על החתמת טיילר דורסי

17.8.2019 / 20:10

הגארד האמריקאי (23, 1.96 מ') ירוויח כ-700 אלף דולר וייחשב כישראלי עבור הצהובים, שהשלימו את הסגל שלהם. רשם אשתקד 9.8 נקודות ו-3.3 ריבאונדים למשחק בשורות ממפיס ב-NBA

מתוך יוטיוב

מכבי תל אביב השלימה היום (שבת) את הסגל באופן רשמי כשהודיעה על החתמתו של טיילר דורסי. הגארד האמריקאי שיוכל לשחק כישראלי יקבל כ-700 אלף דולר לעונה ויחזיק באופציית יציאה בחזרה ל-NBA בקיץ הבא. הוא מצטרף בקו האחורי לסקוטי ווילבקין, נייט וולטרס, ג'ון דיברתולומאו, יובל זוסמן ואלייז'ה בריאנט.

המאמן יאניס ספרופולוס אמר לאתר הרשמי: "עם החתמתו של טיילר דורסי, שחקן חשוב מאוד עבורנו, השלמנו בהצלחה את הסגל שלנו. טיילר הוא שחקן מוכשר באמת וכשישחק ברמה הגבוהה ביותר באירופה במדי מכבי תהיה לו הזדמנות להראות אילו דברים גדולים הוא מסוגל לעשות". "שמעתי דברים נהדרים על העיר ועל האוהדים", הוסיף דורסי. "אני כבר לא יכול לחכות לרגע בו אפגוש את כולם ולעבוד עם כולם. אני נרגש ומצפה לעונה גדולה. ומשהו לכל אוהדי מכבי, נראה את כולכם בקרוב".

דורסי (23, 1.96) שיחק במשך שנתיים במדי אוניברסיטת אורגון ואז החליט לצאת לדראפט, החלטה שלא הוכיחה את עצמה בדיעבד שכן נבחר רק במקום ה-41 ב-2017. הוא חתם על חוזה לשנתיים באטלנטה, ובעונה הראשונה היה נראה כי מדובר בהברקה של ההוקס כשרשם 7.2 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים ב-56 משחקים, מתוכם חמישה בחמישייה. אלא שבעונה השנייה דעך, רשם 3.3 נקודות ב-27 משחקים, כשלבסוף נשלח בטרייד לממפיס תמורת שלווין מאק. ב-21 משחקים, מתוכם 11 בחמישייה, רשם 9.8 נקודות ו-3.3 ריבאונדים בגריזליס החלשים.

הגארד מייצג את נבחרת יוון החל מקיץ 2015, אז שיחק באליפות העולם עד גיל 19, הוביל את הנבחרת לחצי הגמר ונבחר לחמישיית הטורניר. שנה לאחר מכן היה בסגל הרחב של היוונים לטורניר ההזדמנות האחרונה לאולימפיאדת ריו, ואף שיחק בנבחרת במוקדמות אליפות העולם הנוכחית.

שחקן ממפיס גריזליס טיילר דורסי. AP
משלים את הקו האחורי. דורסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully