וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק מרשים להפועל חולון: מלקאי ריצ'רדסון מצטרף

17.8.2019 / 10:01

הגארד האמריקאי (23, 1.98 מ') שנבחר במקום ה-22 של דראפט 2016 ושיחק אשתקד בטורונטו חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת: "כישרון גדול"

מתוך יוטיוב

בווידאו: ביצועיו של ריצ'רדסון בליגת הפיתוח אשתקד

הפועל חולון הודיעה הבוקר (שבת) על החתמה מרשימה למדי, כשצירפה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת את הגארד האמריקאי מלקאי ריצ'רדסון, שסיים את העונה שעברה בליגת הפיתוח האמריקאית. ריצ'רדסון הוא הזר הרביעי שחותם בקבוצה הקיץ אחרי ריאן תומפסון, לטביוס וויליאמס ומרכוס פוסטר, כשהסגל הישראלי כולל בין היתר את יוגב אוחיון, גיא פניני, טי ג'יי קליין, שלומי הרוש ועמית שמחון.

"אנחנו רוצים לברך את מאלי על הצטרפותו אלינו, מדובר בכישרון גדול עם הרבה יכולות שיכול לשחק בכמה עמדות", אמר שרון דרוקר. "נרצה לעזור לו להשתלב ולהכיר את הסגנון האירופי כדי למקסם את הפוטנציאל שלו ולעזור לקבוצה במשימותיה העונה. סיפרנו לו על האווירה המיוחדת אצלנו במועדון, על האוהדים ועל מטרותינו, ברוך הבא ובהצלחה מאלי".

הבעלים שלמה אייזיק הוסיף: "מדובר בשחקן NBA שוויתר על חוזה גדול ברוסיה על מנת להגיע אליינו כיוון שהבין שכדי לעשות קפיצת מדרגה נוספת בקריירה הספורטיבית שלו הפועל חולון הינה הבחירה הנכונה, דבר שמהווה כבוד גדול למועדון. אני תקווה שהכשרון הענק שלו יבוא לידי ביטוי ויתרום לנו רבות".

שחקן סקרמנטו קינגס מלקאי ריצ'רדסון. GettyImages
נחשב בעבר לפוטנציאל גדול. ריצ'רדסון/GettyImages

ריצ'רדסון (23, 1.98 מ') נבחר במקום ה-22 של דראפט 2016 על ידי סקרמנטו אחרי עונה אחת בלבד במכללת סירקיוז. לאחר עונה וחצי בקינגס נשלח בטרייד לטורונטו, כשאשתקד רשם 22 משחקים במדי הראפטורס, לפני שנשלח לליגת הפיתוח. בסך הכל רשם 70 משחקים ו-2.8 נקודות לערב בליגה הטובה בעולם, בשקבוצת ליגת הפיתוח של טורונטו העמיד ממוצעים של 20.8 נקודות, 5.8 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully