וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו הובכה מול מץ, מארסיי עדיין בלי שער

אחרי ה-3:0 מול ליון במחזור הפתיחה, הקבוצה מהנסיכות הובסה באותה תוצאה גם מול העולה החדשה. דריו בנדטו החמיץ פנדל בבכורה, ב-0:0 של מארסיי בנאנט

מתוך יוטיוב

המחזור השני בליגה הצרפתית נפתח אמש (שישי) כשליון הלוהטת הביסה 0:6 את אנז'ה, וחגגה את ניצחון הבית הגדול ביותר שלה בליגה מאז ה-1:8 שלה נגד לה מאן ב-13 במאי 2006. מארסיי סיימה ב-0:0 בנאנט כשהרכש דריו בנדטו החמיץ פנדל. מונאקו רשמה תבוסה שנייה ברציפות והיא אחרונה כבר אחרי המחזור השני. אמיין הפתיעה עם 0:1 על ליל.

ליון - אנז'ה 0:6

חוסם עוואר העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-11. טיאגו מנדס הוריד לו בנגיחה ועוואר השתלט, התקדם עם הכדור ובעט נהדר לפינה את ה-0:1. מוסא דמבלה, שהיה נהדר בעונה שעברה, כבש את השני בדקה ה-36. הוא קיבל מסירת עומק בתזמון מושלם, עבר שני שומרים ובעט לפינה הקרובה את ה-0:2. ממפיס דפאי קבע 0:3 עם בעיטה מתוך הרחבה אחרי מסירה של עוואר. דפאי קבע 0:4 בדקה ה-48 אחרי שקיבל מסירת אומן מעוואר ומול השוער בעט פנימה בקלות. דמבלה השלים צמד בדקה ה-65 אחרי איבוד כדור אומלל של הבלם ובעיטה לא הכי טובה שהלכה פנימה וקבע 0:5. ז'אן לוקאס בן ה-21, שהגיע הקיץ מסנטוס, כבש את השישי בדקה ה-72 אחרי בישול של דפאי.

מוסא דמבלה שחקן ליון. רויטרס
דמבלה וחבריו חגגו בענק/רויטרס

מץ - מונאקו 3:0

מי שחשב שהתבוסה הביתית 3:0 של מונאקו מול ליון במחזור הפתיחה הייתה מקרית, קיבל הוכחה מוחצת יותר לחולשתה של הקבוצה מהנסיכות, שאולי גם העונה תיאבק נגד הירידה, שלוש שנים אחרי שחגגה אליפות מדהימה עם קיליאן אמבפה. חביבו דיאלו כבש בפנדל לעולה החדשה כבר בדקה ה-11 ובדקה ה-34 הצרות של לאונרדו ז'ארדים רק התעצמו אחרי שהמגן רובן אגילאר הורחק, מה שהקל את המלאכה על מץ שנהנתה משער נוסף של דיאלו (53) וחותמת של הקפטן רנו קוהאד (66). בכורה חלשה לוויסאם בן ידר במדי מונאקו.

סרו גיראסי שחקן אמיין. רויטרס
ניצחון מפתיע. סרו גיראסי מאמיין/רויטרס

נאנט - מארסיי 0:0

דריו בנדטו לא ירצה לזכור את הופעת הבכורה שלו במדי מארסיי. הרכש הארגנטינאי קיבל הזדמנות נהדרת להעניק לקבוצתו ניצחון בסטאד דה לה בוז'ואר אחרי נגיעת יד ברחבת נאנט בדקה ה-31, אבל בעט את הפנדל לשמיים ומארסיי נותרה ללא שער אחרי שני מחזורים. סטיב מנדנדה מנע מנאנט לכבוש ושתי הקבוצות התנחמו בנקודה ראשונה לעונה זו.

משחקים נוספים

טולוז - דיז'ון 0:1
לטולוז: ז'אן-ויקטור מאקנגו (54)

נים - ניס 2:1
לנים: רנו ריפאר (45 בפנדל), לניס: ווילאן סיפריאן (10 בפנדל), איגנסיוס גנאגו (16)

אמיין - לין 0:1
לאמיין: סרו גיראסי (70)

בורדו - מונפלייה 1:1
לבורדו: ג'וש מאג'ה (69). למונפלייה: אנדי דלור (22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully