וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסון סיאסיה הושעה לכל החיים אחרי שהסכים לקבל שוחד בתמורה להטיית תוצאות

חלוץ העבר של נבחרת ניגריה, ששיחק גם בצפרירים חולון, נענש בשל נכונותו להטות תוצאות לצרכי הימורים. אימן את ניגריה בעבר

מתוך יוטיוב

בווידאו: אוהדי ליברפול חוגגים באיסטנבול לקראת הסופרקאפ האירופי

סמסון סיאסיה, מאמן הנבחרת האולימפית של ניגריה, הושעה היום (שישי) לכל החיים מעיסוק בכדורגל בשל מעורבות בהטיית משחקים וקבלת שוחד. סיאסיה בן ה-51 זכור לקהל הישראלי בשל שתי העונות האחרונות בקריירה שלו כשחקן, אותן בילה בצפרירים חולון (2000-1998). יש לו 50 הופעות בנבחרת ניגריה ו-16 שערים והוא אימן אותה בעבר בין 2011-2010.

על פי ההודעה של פיפ"א בנוגע לסיאסיה, הוא נמצא אשם בכך שאמר כי יהיה מוכן לקבל שוחד לצורך הטיית משחקים. החקירה נגד סיאסיה הניגרי החלה ב-11 בפברואר השנה כחלק מחקירה נרחבת אודות ווילסון ראז' פרומאל וניסיונותיו להטות תוצאות למטרות הימורים. החקירה עצמה נוהלה על ידי פיפ"א ומצאה כי סיאסיה הפר את סעיף 11 הנוגע לשוחד בקוד האתי של הארגון. לפיכך הוא ספג השעיה מיידית לכל החיים מכל פעולה הקשורה לכדורגל (פעולה אדמיניסטרטיבית, ספורטיבית ואחרת) ברמה הלאומית והבינלאומית. בנוסף, הוא ספג קנס בגובה של 50 פרנקים שוויצרים.

סיאסיה הוא האפריקאי השלישי שמושעה על ידי פיפ"א בשל קשריו עם פרמואל. קדמו לו נציג ההתאחדות מסיירה לאון אבו בקאר קאבה (הושעה לחמש שנים) ואיש ההתאחדות מבוטסואנה מוקטסי קגוטללה (הושעה לכל החיים).

סמסון סיאסיה מאמן נבחרת ניגריה. GettyImages
עבירה חמורה והעונש בהתאם. סיאסיה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully