וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - מכבי חיפה: דני עמוס עשוי לערוך הופעת בכורה העונה

16.8.2019 / 10:21

בנתניה שוקלים להעניק לשוער המתאושש מפציעה דקות ראשונות במפגש בגביע הטוטו (שבת, 20:30, ספורט 5). גם אולסק עשוי לפתוח

מיקומיםהסתיים17/08/2019
מכבי נתניה
  • קניקובסקי (89)
2:1
  • (20) רוקאביצה
  • (90) מאיר
מכבי חיפה
צילום וידאו: דני מרון

מכבי נתניה

במכבי נתניה שוקלים להריץ את דני עמוס מחר בגביע הטוטו מול מכבי חיפה אחרי שלא שיחק כל הקיץ. זאת כדי להכין אותו למחזור הפתיחה בשבוע הבא בליגת העל מול הפועל תל אביב. עמוס חזר לאימונים מלאים ועדיין לא ערך משחק בשורות הקבוצה. את כל משחקי הקיץ כולל משחקי גביע הטוטו ערך השוער השלישי רז כרמי שגילה יכולת טובה מאוד בין הקורות והפתיע רבים שלא הכירו אותו.

אם יוחלט בכל זאת להעניק לעמוס עוד מנוחה, ימשיך כרמי בשער. הקפטן אלמוג כהן חוזר לאימונים מלאים ונראה כי לא יפתח מחר. גיא מלמד הפצוע ייעדר. יונס מלדה שחזר לכשירות מלאה ממשיך להתאמן אחרי הפציעה הארוכה שעבר ובנתניה מקווים שסיים איתה לגמרי. כדי לא לעכב את ההתפתחות של מלדה העונה, מעדיפים בינתיים המאמנים לא לבקש שחקן התקפה נוסף. ניקו אולסק שהיה מועמד לעזוב נשאר בינתיים בקבוצה ואף אמור לפתוח מחר בהרכב.

שוער מכבי נתניה דני עמוס. יוסי ציפקיס
ניסוי כלים אחרון לפני פתיחת ליגת העל. דני עמוס/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה

ירדן שועה התאמן הבוקר באופן חלקי ולא יהיה בסגל מכבי חיפה. החלוץ היה חולה אתמול ונבדק בבית החולים ובמכבי חיפה העדיפו לתת לו לנוח. גם רמי גרשון הסובל מכאבים בשרירי הבטן, יחמיץ את המשחק בשל פציעתו והוא בספק לפתיחת הליגה. אליסון דוס סנטוס, עאיד חבשי ועופרי ארד ישחקו במרכז ההגנה. מוחמד עוואד צפוי לפתוח בחוד לצד ניקיטה רוקאביציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully