וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן ביטון כבש לראשונה, ליאור רפאלוב בישל את שער העלייה של אנטוורפן

צפו בשער הבכורה היפהפה של קשר לודוגורץ ב-0:4 על דה ניו סיינטס, רפאלוב הכין לאמבוקני בהארכה וגם קבוצתו עלתה לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית

אחרי שהשער מול ואלור נלקח ממנו ונרשם כשער עצמי, דן ביטון כבש הערב (חמישי) את שערו הראשון במדי לודוגורץ, שהביסה 0:4 בוויילס את דה ניו סיינטס ועלתה לשלב הפלייאוף עם 0:9 בסיכום. הקשר שהגיע לאלופת בולגריה ממ.ס. אשדוד, נכנס כמחליף בדקה ה-69, היה מעורב בשער השלישי וחתם את התוצאה עם בעיטה מסובבת לחיבורים ברגל שמאל בתוספת הזמן. מאוויס צ'יבוטה שיחק רבע שעה כמחליף. בשלב הבא תשחק לודוגורץ מול מאריבור הסלובנית.

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן עם מאמנו לאסלו בולוני. GettyImages
בישול ששווה כרטיס לפלייאוף. ליאור רפאלוב עם מאמנו לאסלו בולוני/GettyImages

* ליאור רפאלוב בישל בכדור חופשי בדקה ה-113 את שער העלייה של אנטוורפן, שהפסידה אמנם 2:1 לוויקטוריה פלזן בהארכה, אבל עלתה בזכות שער החוץ הקריטי. הצ'כים כפו הארכה עם 0:1 ב-90 דקות אחרי הפסד זהה בבלגיה ומיכאל קרמנצ'יק השלים צמד בדקה ה-97, אבל אנטוורפן לא אמרה נואש, למרות הרחקתו של עבדולאי סק (101) וכאמור השיגה את השער המיוחל שבע דקות לסיום. דיומרסי אמבוקני כבש מקרוב ובשלב הבא מצפה לאנטוורפן מפגש עם השכנה ההולנדית אלקמאר.

* אלון תורג'מן הפצוע לא נכלל בסגל של אוסטריה וינה, שהפסידה 3:1 לאפולון לימסול בקפריסין וסיימה את דרכה באירופה אחרי שנוצחה גם במשחק הראשון (2:1).

* אנתוני וואקמה החמיץ פנדל בדקה ה-97, אבל קבוצתו טרבזונספור עלתה לשלב הפלייאוף אחרי ניצחון ביתי 1:2 על ספרטה פראג, אצלה עדיין נעדר טל בן חיים המתאושש מפציעה קשה. במשחק הראשון חזרו הטורקים מפיגור 2:0 ל-2:2, והפעם השיגו הכרעה בדקה ה-98, אחרי החמצת הפנדל של וואקמה, וכששחקני ספרטה היו כולם בהתקפה בניסיון להשיג את שער העלייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully