וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ירדן שועה שוחרר מבית החולים וצפוי לשוב לאימונים בשישי

15.8.2019 / 19:30

החלוץ סבל מהתקררות, נשלח לטיפול באיכילוב ושוחרר, אבל לא צפוי לשחק מול מכבי נתניה בשבת. רמי גרשון יזכה למנוחה, בכורה לצ'ארון שרי?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: מכבי חיפה לאחר ההדחה ממוקדמות הליגה האירופית

מכבי חיפה תתארח ביום שבת (20:30, ספורט 5) אצל מכבי נתניה במשחק על המקום השביעי במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו. כזכור, הירוקים הפסידו במפגש האירופיות להפועל באר שבע לפני כחודש וזה למעשה היה המשחק הרשמי היחיד שלהם במסגרת מקומית עד כה, כך שהביקור בנתניה יהווה הכנה אחת ויחידה למשחק הבית מול הפועל רעננה במחזור הפתיחה של ליגת העל בשבוע הבא.

מי שבכל מקרה לא ישחק בשבת הוא הבלם רמי גרשון, שסובל ממתיחה בשרירי הבטן ויזכה למנוחה הפעם. עאיד חבשי, שהורחק במשחק הראשון מול שטרסבורג והחמיץ את הגומלין, צפוי להחליפו ולהשלים את שלישיית הבלמים לצד עופרי ארד ואליסון דוס סנטוס.

החלוץ ירדן שועה סבל מהתקררות ופונה לבית החולים איכילוב להמשך טיפול, בהוראת רופא הקבוצה ד"ר אברהם ברבר. לאחר זמן קצר הוא שוחרר וצפוי לשוב מחר לאימונים, אבל ככל הנראה לא ישחק מול נתניה, כשמי שעשוי לפתוח הוא ההולנדי יאניק וילדסחוט. המצטרף הטרי לסגל, הקשר ההולנדי צ'ארון שרי, עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במדים הירוקים.

שחקן מכבי חיפה ירדן שועה. קובי אליהו
התקררות קלה. ירדן שועה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully