וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי לא נכלל בסגל ברצלונה מול בילבאו, ואלוורדה: "לא נסכן אותו"

האלופה תוציא לדרך את עונת 2019/20 בליגה הספרדית (ו', 22:00, ONE), הכוכב עדיין לא החלים מהפציעה. המאמן: "יהיה לנו מבחן רציני בסאן מאמס"

רויטרס

הליגה הספרדית תצא מחר (שישי, 22:00, ערוץ 50) לדרך כשבאופן חריג ייערך משחק עם אחת הגדולות בערב שישי. ברצלונה תצא למשחק חוץ לא פשוט מול אתלטיק בילבאו. ליאונל מסי סובל מפציעה בשוק ולא נכלל בסגל של הקטלאנים, כמו גם ארתור. הארגנטינאי לא נטל חלק גם באימון המסכם היום וצפוי לחזור רק בהמשך למשחק הבכורה הביתי מול ריאל בטיס כשבוע לאחר מכן.

ברצלונה רכשה הקיץ שחקנים ב-255 מיליון יורו כשמעל כולם כמובן נמצא אנטואן גריזמן שנרכש תמורת 120 מיליון יורו מאתלטיקו מדריד. פרט אליו, הגיע גם פרנקי דה יונג מאייאקס ב-75 מיליון, שוער ולנסיה נטו (שנפצע וייעדר למשך חודש וחצי-חודשיים) וג'וניור פירפו. אתלטיק בילבאו לא הוציאה אפילו אגורה אחת על רכש, אבל האריכה את החוזה של החלוץ המצטיין שלה איניאקי וויליאמס.

כשברקע אינסוף דיבורים על האפשרות שניימאר יימכר לברצלונה, שחקני הקבוצה ינסו להוכיח את עצמם ושמגיע להם מקום בהרכב וזה כולל בעיקר את עוסמאן דמבלה, שצפויה להיות המפסיד העיקרי במקרה שהברזילאי יצטרף.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה לפני אנטואן גריזמן. AP
עדיין לא ברור אם ייצא עם ברצלונה למשחק. מסי/AP

ארנסטו ואלוורדה אמר לקראת המשחק: "זו תהיה פתיחה קשה מאוד לליגה. בילבאו עשתה הכנה טובה, נצטרך להיזהר. המטרה הברורה שלנו היא לזכות באליפות שלישית רצופה, שזה לא דבר של מה בכך. בשנתיים הפסדנו רק ארבעה משחקי ליגה, בשניים מתוכם כבר היינו אלופים".

על ניימאר: "אני לא מתערב בנושאים האלו. אני מתרכז בקבוצה שיש לנו. הוא בפריס ונראה מה יקרה. ניימאר יהווה בעיה עבורי? אני מאוד מרוצה מהקבוצה הנוכחית ואני לא יודע מה יכול לקרות בהמשך".

על מסי: "אנחנו לא מתכוונים לסכן אף אחד. הוא עדיין לא התאמן עם הקבוצה ואנחנו נחכה בגלל שהוא בתהליך החלמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully