וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי גיל הודיע שיעזוב את ההתאחדות לכדורגל: "הגיעה העת"

15.8.2019 / 11:28

ממלא מקום יו"ר ההתאחדות יבשר רשמית על החלטתו בישיבה הבאה: "אני מכוון לאתגר חדש". יורם באומן צפוי לקבל את התפקיד

צילום: ניב אהרונוסון עריכה: אביב ארגז

דודי גיל, מ"מ יו"ר ההתאחדות לכדורגל והגזבר, החליט לסיים בתקופה הקרובה את כהונתו כחבר הנהלת ההתאחדות וכן את תפקידיו השונים בארגון. מי שצפוי להתמנות ליו"ר ההתאחדות לכדורגל הוא יורם באומן, שהצהיר שהוא מעוניין בתפקיד.

גיל אמר היום: "אחרי שנים לא מעטות בהתאחדות לכדורגל, בהן השקעתי מזמני וממרצי לטובת הארגון והכדורגל, בו ראיתי ואראה תמיד כלי חינוכי, חברתי, תרבותי ולאומי מהמעלה הראשונה, אני מוצא כי הגיעה העת להתחלה חדשה".

גיל המשיך: "העובדה שכעת מתאפשר לי לסיים את תפקידיי המשמעותיים בהתאחדות כאשר מצבה הכלכלי איתן, לאחר שרק לפני כארבע שנים נקלעה לקושי כלכלי מאיים, היא הישג עצום ברמה האישית והארגונית. אני מאמין שההתאחדות לכדורגל, הגוף המשמעותי והמוביל בענף, תשכיל להמשיך ולקדם את המשחק ברמות המקצועיות, החובבניות, בגילים הצעירים, בין נשים וגברים כאחד, ובעיקר ברמת הנבחרות. כמי שכיהן בתפקידי ניהול בכירים במשק, אני מכוון כעת לאתגר חדש וברור לי כי זה יצריך השקעה גדולה ולא יאפשר לי להקדיש להתאחדות לכדורגל את הזמן הרב שמחייב תפקיד היו"ר.

"בחודשים האחרונים לקחתי על עצמי אחריות גדולה מתוך מחויבות להתאחדות ולענף, הקדשתי שעות ארוכות לניהול הארגון, אף יותר מבעבר, ואני מבקש להודות לכל מי שסייע לי לאורך הדרך ולרבים שביקשו שאקח עלי באופן קבוע את תפקיד היו"ר. עבדתי יחד עם שלושה יושבי ראש וכל אחד מהם הפך גם לחבר אישי ושותף לדרך, כך גם חברי וחברות הנהלת ההתאחדות ועובדיה. כאשר תתכנס הנהלת ההתאחדות לישיבתה הבאה אודיע על סיום חברותי בה, אבל תמיד אמשיך לפעול לטובת ההתאחדות והכדורגל שלנו. אני מבקש לאחל הצלחה לכל מי שימונה לתפקיד יו"ר ההתאחדות ואסייע לו ככל שיבקש".

יושב ראש מנהלת הליגות, ארז כלפון, ממלא מקום יושב ראש ההתאחדות לכדורגל דודי גיל בסיור באצטדיון בלומפילד. יח"צ,
דודי גיל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully