וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגור קולשוב חתם בעירוני נהריה: "איתו אנחנו מכוונים לצמרת"

15.8.2019 / 11:08

הקבוצה של דני פרנקו הגיעה להסכמות עם מכבי ראשון לציון שמחזיקה בזכויות עליו. היו"ר אלפסי: "זו ההחלטה הכי טובה מבחינתו"

איגור קולשוב שחקן הפועל חולון. יוסי ציפקיס
נודד צפונה. איגור קולשוב/יוסי ציפקיס

החתמה מעניינת לעירוני נהריה: איגור קולשוב חתם הבוקר (חמישי) רשמית, אחרי שהקבוצה הגיעה סופית להסכמות עם מכבי ראשון לציון שהחזיקה בזכויות עליו. קולשוב ניהל משא ומתן גם עם הפועל חולון, אבל המגעים בינה לבין ראשון לציון לא צלחו ובסופו של דבר הוא יצטרף לנהריה.

"אני שמח שהצלחנו להביא שחקן ברמתו של איגור קולשוב לנהריה. איגור קיבל את ההחלטה הטובה ביותר להגיע אלינו, ואני מברך אותו על כך", אמר יו"ר נהריה ניסים אלפסי. "מלאכת הרכבת הסגל בעיצומה, ועד סוף השבוע יושלם הסגל במלואו. כפי שציינתי לא מזמן, העונה אנו מכוונים גבוה וקבוצתנו תהווה גורם משמעותי בצמרת הליגה, והראיה לכך, החתמת שחקנים טובים ואיכותיים".

המאמן דני פרנקו הוסיף: "אני מברך על ההצטרפות של איגור לקבוצה המתחדשת שלנו בנהריה. אחרי עונת התאקלמות בליגה שלנו, איגור בשל להביא למגרש את מיטב היכולות שלו. הוא מצטרף שסגל איכותי של שחקנים".

קולשוב (24, 1.96) שיחק בשלוש מכללות שונות במהלך ארבעת שנותיו בארצות הברית. שנה אחת באוניברסיטת אריזונה סטייט, עוד שנתיים באוניבסיטת רייס, ובעונת 2017/18 במדי פלורידה. בקיץ חזר לראשון לציון, לה היה שייך לפני היציאה לארצות הברית, ורשם 11.5 נקודות ו-5.4 ריבאונדים למשחק, לפני שבהחלטה משותפת עם הקבוצה עבר לחולון שסבלה ממכת פציעות. בשבעה משחקי ליגה בחולון רשם 7.4 נקודות ו-5.4 ריבאונדים ובפלייאוף השתדרג ל-12.2 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully