וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוט סאגס חתם במכבי חיפה: "הוא יכול לשחק בכמה עמדות"

15.8.2019 / 9:24

הסווינגמן (29, 1.98) ששיחק בעונה שעברה בקימיס מהליגה היוונית יהיה הזר הרביעי שחותם במדים הירוקים. המאמן דניאל סאואנה מרוצה

עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי חיפה הודיעה הבוקר (חמישי) על החתמת הגארד-פורוורד סקוט סאגס לעונה הבאה. סאגס הוא הזר הרביעי שחותם במדים הירוקים לקראת העונה הקרובה לצד גרגורי ורגאס ששב לקדנציה שלישית אצל הירוקים, ג'יימס יאנג שהגיע מה-NBA והסנטר אריק אנדרסון.

"סקוט שחקן קבוצתי מנוסה ומוכשר. אנחנו שמחים לצרף אותו למכבי" אמר הבעלים של הקבוצה, ג'ף רוזן. "סקוט שחקן רב-גוני, עם רקע עשיר באירופה. הוא יכול לשחק במספר עמדות וליצור לעצמו את הזריקות. אני שמח לצרף לקבוצה שחקן עם סט יכולות שכזה" אמר מאמן הקבוצה, דניאל סאואנה

סאגס (29, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת וושינגטון משנת 2013 ששיחק את עונת הבכורה שלו בליגת הפיתוח במדי אריה ביי הוקס. אחרי עונה בשאלון הצרפתית חזר לליגת הפיתוח לקבוצת ראפטורס 905. בעונת 2016/17 יצא לספרד וחתם במנרס הספרדית, ובקיץ 2017 עבר לברינדיזי מאיטליה. העונה חתם בקימיס מיוון ורשם 13.4 נקודות, 4 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים למשחק.

הסגל הישראלי של דניאל סאואנה כולל נכון לעכשיו את המתאזרח ווילי וורקמן והישראלים גיל אמיתי, יונתן מור, רומן סורקין, דניאל קופרברג והצעירים עמית אלון, תומר אסייג ודניאל נג'ר.

סקוט סאגס מול לוי רנדולף בליגת הקיץ. AP
הזר הרביעי. סקוט סאגס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully