וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלירן עטר צפוי לפתוח מול סודובה. דור מיכה: "משחק גורלי למועדון"

14.8.2019 / 22:05

ולאדן איביץ' ("אני מאמין בשחקנים שלי") חושב על התקפה במטרה להפוך את התוצאה בגומלין אחרי ההפסד 2:1 ולהעפיל לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית (ה', 20:00, ספורט 1)

צילום: ניב אהרונוסון עריכה: אביב ארגז

בווידאו: אצטדיון בלומפילד המחודש והמשופץ

אחרי הפסד 2:1 מאכזב ומפתיע במשחק הראשון בישראל, מכבי תל אביב מתכוננת למשחק הגומלין נגד סודובה הליטאית מחר (חמישי, 20:00, ספורט 1) במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הצהובים צריכים לנצח בהפרש של שני שערים אם הם רוצים למחוק את הפיגור, ולהעפיל לשלב הפלייאוף בו ממתינה פרנצווארוש ההונגרית. אלירן עטר, ששותף רק כמחליף בשלושת המשחקים הקודמים באירופה וגם מול בני יהודה באלוף האלופים, צפוי לפתוח לראשונה העונה. גם אנדרה ז'ראלדש בתמונת ה-11.

מאמן מכבי תל אביב, ולאדן איביץ', אמר במסיבת העיתונאים ערב המשחק: "שיחקנו את המחצית הראשונה בבית והפסדנו במשחק הזה. יש לנו את המחצית השנייה לפנינו ואנחנו צריכים לעשות הרבה דברים שונה מאשר במשחק הראשון, ולתת את הטוב ביותר שלנו כדי לעלות לשלב הבא".

המאמן החמיא לסודובה ואמר: "סודובה לא הפתיעה אותי כי היא שיחקה גם במשחקים קודמים בשיטה דומה ועם אותם שחקנים. אנחנו יודעים איך הם משחקים. הם דומיננטים באוויר, קשוחים ומאורגנים עם הרבה תנועה ועבודה. זו קבוצה טובה ומעניינת".

הסרבי סיכם ואמר: "לפעמים יש משחקים בהם אתה מאבד ביטחון אחרי שהיריבה כובשת. לא קל לחזור אבל אני מאמין בשחקנים שלי. יש להם גישה טובה והם הראו את זה הרבה פעמים בעבר. הגענו לכאן כדי לתת 90-95 דקות טובות ולנצח במשחק".

דור מיכה הוסיף: "כולם מבינים את חשיבות המשחק הזה עבור המועדון. מחכות לנו 90 דקות גורליות, כל אחד ייצטרך לתת את הלב והנשמה על המגרש. צריך לעשות את זה. ננסה להימנע מהטעויות שעשינו במשחקים האחרונים, היה לנו שבוע ללמוד ולהסיק מסקנות. לאורך השנים חזרנו מדברים קשים יותר. יש לנו אמונה שאפשר לעשות את זה ולהעפיל לשלב הבא".

הרכב משוער: אנדראס יאניוטיס, מאור קנדיל (אנדרה ז'ראלדש), שחר פיבן, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, דור מיכה, יונתן כהן, אלירן עטר, ניק בלקמן.

שחקן מכבי תל אביב דור מיכה. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
מבין את חשיבות המשחק. דור מיכה/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

היריבה סודובה בונה גם הפעם על המצבים הנייחים והמתפרצות, כשתוכנית המשחק היא לאפשר למכבי תל אביב להחזיק בכדור, ואז לעקוץ עם שער. בארבעת משחקי הבית האחרונים (ליגה ואירופה) סודובה שמרה על שער נקי וזו תהיה המשימה של השוער הקרואטי איבן קארדום, כשההרכב צפוי להיות זהה למשחק הקודם.

הרכב משוער: איבן קארדום, אלגיס ינקאוסקאס, אנדרו שברליוגה, אלכסנדר ז'יבאנוביץ', סמיר קרלה, יובאן צ'אג'נוביץ', אובידיוס ורביצקאס, גיידריוס מאטולביצ'יוס, יוסיפ טאדיץ', מיחרט טופצ'אגיץ', פאוליוס גולוביצקאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully