וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "נצטרך להיות בשיאנו כדי לעבור את נורשפינג". בן שהר יפתח

14.8.2019 / 21:10

מאמן באר שבע יודע שהגומלין מול השבדים יהיה קשה: "התוצאות באלופות הראו ששום דבר לא סגור". קלטינס: "אנחנו לא פייבוריטים" (ה', 20:30, ספורט 2)

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
מגיעים עם תוצאה טובה, אבל זה רחוק מלהיות גמור. בכר/לירון מולדובן

הפועל באר שבע תארח מחר את נורשפינג השבדית (ה', 20:30, ספורט 2) בגומלין של סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית. כזכור, האדומים סיימו ב-1:1 במשחק החוץ והשיגו תוצאה טובה לקראת הגומלין. מי שצפוי לקבל את המקום בהתקפה על חשבון חוסה אנחל קאריו הוא בן שהר, שייעזר ברמזי ספורי ונייג'ל האסלביינק. בהיעדרו של מיגל ויטור שעדיין לא כשיר, עמית ביטון ימשיך במרכז ההגנה לצד לואי טהא.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר אחרי המשחק: "התוצאות של אתמול בליגת האלופות הוכיחו שאי אפשר להסתמך על תוצאה טובה מהמשחק הראשון. עשינו תוצאה טובה בשבדיה ונצטרך להשלים את המשימה מחר. יש הרבה מה לשפר מהמשחק הראשון, וזה מה שאנחנו מתכוונים לעשות. אנשים נוטים לזלזל, אבל נצטרך להיות בשיא הכושר כדי לעבור את נורשפינג. היא קבוצה חזקה מאוד שנמצאת בשיא העונה הכושר שלה. לקחתי מהמשחק הראשון רצון, אגרסיביות ומשמעת טובה. אני לא חושב שנהיה שאננים". על האווירה ביציעים מחר: "בטוח שתהיה אווירה טובה וביתית, לא משנה אם האצטדיון יתמלא או לא".

קשר הפועל באר שבע דוד קלטינס הוסיף: "מהרגע שחתמתי כולם עזרו לי להרגיש בבית. במשחקים האחרונים אני גם משחק יותר ומרגיש שנותנים לי ביטחון. התוצאה מהמשחק הראשון טובה, אבל אנחנו לא בונים עליה. יהיה משחק שקול, לא הייתי מגדיר אותנו כפייבוריטים. אני מאמין שהקהל יכול לעזור לנו ולהיות הערך המוסף שלנו מחר".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, עמית ביטון, לואי טהא, שון גולדברג, מרואן קבהא, דוד קלטינס, עדן שמיר, רמזי ספורי, נייג'ל האסלביינק, בן שהר.

נייג'ל האסלביינק, הפועל באר שבע. מתוך האתר הרשמי של נורשפינג, אתר רשמי
מי תעפיל לשלב הבא?/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של נורשפינג

בנורשפינג בעיקר עוסקים בשאלת כשירותו של הכוכב החדש, מאיק סמה. החלוץ השבדי (30), שכבש את השער לזכות קבוצתו במשחק הראשון, נפצע במשחק הליגה האחרון מול אלפסבורג והוא בספק להתמודדות, אם לא יוכל לשחק, מי שיעלה במקומו ב-11 צפוי להיות קארל הולמברג. מלבד זאת, בתקשורת השבדית מעריכים שנורשפינג תעלה בדיוק עם אותו ההרכב שפתח במשחק הראשון נגד הפועל באר שבע.

הרכב משוער נורשפינג: איזק פטרסון, רסמוס לאוריטסן, קספר לארסן, פיליפ דוגרשטול, לארס גרסון, אלכסנדר פראנסון, סימון תרן, סימון סקראב, סיאד הקשבאנוביץ', קארל הולמברג (מאיק סמה), כריסטופר נימאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully