וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי חזר והוחלף במחצית, גוואנגז'ו הובסה במשחק עם הרחקה הזויה

החלוץ שב מהפציעה וסבע השלים 90 דקות, אבל R&F הובסה 4:0 על ידי שנג'ן מהתחתית. כחילה פתח בהפסד אטרומיטוס 2:0 ללגיה ורשה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אריאל הרוש מוצג כשוערה החדש של ספרטה רוטרדם

ערן זהבי חזר היום (רביעי) מפציעה ופתח בהרכב גוואנגז'ו R&F, אבל סביר להניח שגם הוא וגם קבוצתו הסינית ירצו לשכוח את המשחק הזה. "האריות הכחולים" הובסו 4:0 בחוץ לשנג'ן מהתחתית, ועזרו להם לקטוע רצף מדהים של 13 משחקי ליגה ללא ניצחון. זהבי הוחלף כבר בהפסקה, אחרי שכנראה הרגיש שהוא לא החלים לחלוטין מהפציעה. דיא סבע השלים 90 דקות אבל לא הצליח למנוע משחק חמישי ללא ניצחון. דייגו סוזה (45, 94), ג'ון מארי (54) וגן צ'או (90) קבעו את תוצאת המשחק המוזר הזה, שהסתיים גם עם שני אדומים, אחד מהם הזוי לחלוטין, לשחקני R&F.

ערן זהבי ספג צהוב (31), וזה בערך היה האירוע המשמעותי היחיד במחצית הראשונה לפני ששנג'ן קיבלה פנדל הזוי ביותר בדקה ה-45. המגן ז'יאנג ז'ונג הורחק על ידי השופט הניו-זילנדי קונגר מסיבה לא ידועה, באחד מהפנדלים המפוקפקים שנראו בשנים האחרונות. דייגו סוזה לקח את הפנדל והרשית כדי לקבוע 0:1. ג'ון מארטי הכפיל עם פנדל נוסף (54), ובדקה ה-69 הבלם דושקו טוסיץ' הורחק בצהוב שני והשאיר את גוואנגז'ו בעשרה שחקנים. למזלם של האורחים, הרלוד פרסיאדו החטיא את הפנדל השלישי שניתן לשנג'ן, אבל שערים של גן צ'או דאג (90) ועוד אחד של סוזה (94) קבעו 0:4 בסיום. שנג'ן עלתה מעל לקו האדום למקום ה-14 עם 18 נקודות, R&F במקום ה-11 עם 26, מרחק של תשע נקודות מהקו האדום.

* טל כחילה פתח לראשונה בהרכב אטרומיטוס היוונית שהפסידה בביתה 2:0 לליגה ורשה והודחה מהליגה האירופית. כחילה, שתופקד כקשר אחרוי, הוחלף בדקה ה-62.

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי. GettyImages
חזר להרכב, אבל הוחלף כבר בהפסקה. ערן זהבי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully