וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא-סטוריה: שופטת הכדורגל סטפני פראפר מוכנה לשבור עוד תקרת זכוכית

לראשונה בגמר אירופאי, שופטת הכדורגל הצרפתייה תנהל את משחק הסופר קאפ בין צ'לסי לליברפול: "נחמד לפרוץ דרך לדורות הבאים, אני אעשה בדיוק את מה שאני עושה בכל משחק"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ליברפול חוגגת זכייה בליגת האלופות

סטפני פראפר מוכנה בהחלט לעשות הסטוריה בפעם השלישית בארבעת החודשים האחרונים כשופטת כדורגל. היום (רביעי, 22:00, ספורט 5) היא תשמש כשופטת לראשונה במסגרת הסופר קאפ האירופי בין צ'לסי לליברפול באיסטנבול, ותהפוך לאישה הראשונה שמנהלת משחק גמר של גברים כחלק ממפעל מטעם אופ"א.

ניתן להתווכח האם המשחק הזה יהיה הגדול ביותר ששפטה בחייה, מאחר שביולי ניהלה את המשחק הגמר בגביע העולם לנשים בו זכתה ארצות הברית. עם זאת, ניתן לומר בוודאות שהמעמדים הגדולים שכבר הייתה בהם עוזרים לה שלא להלחץ לקראת מעמד הגמר הערב.

"אנחנו לא חוששות מהמשחק הערב, כי אנחנו מתכוננות היטב לכל המשחקים", אמרה פראפר והתייחסה לכל צוות השיפוט הערב, שיהיה מורכב מנשים בלבד. מישל אוניל, שופטת אירית שגם תהיה בצוות השופשטות הערב, אמרה לקראת המשחק: "זה מאד נחמד לפרוץ את הדרך לדורות הבאים".

סטפני פראפר שופטת כדורגל. GettyImages
התחילה מהליגות הנמוכות עד לגמר אירופאי. סטפני פראפר/GettyImages

"אין הרבה הבדלים בין משחקי גברים לנשים, כי הכדורגל הוא אותו הדבר", אמרה פראפר. "השיפוט אותו שיפוט, הכדורגל אותו כדורגל, ואני אעשה בדיוק את מה שאני עושה בכל משחק. כבר שפטתי בליג 1, אני מכירה את האמוציות ויודעת היטב כיצד להתכונן לאירוע".

פראפר החלה לשפוט משחקי גברים כבר ב-2011 כאשר ניהלה משחקים בליגה השלישית בצרפת, ובשנת 2014 הפכה לאישה הראשונה ששופטת בליגה השנייה במדינה. באפריל האחרון שפטה לראשונה משחק בליגה הבכירה בין אמיין לשטרסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully