וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסע האירופי נמשך: גל מקל על סף סיכום ברג'יו אמיליה האיטלקית

14.8.2019 / 13:50

אתר 'ספורטנדו' טוען שהרכז הישראלי (31), שעזב הקיץ את זניט סנט פטרסבורג הרוסית, קרוב מאוד לסיכום בקבוצה מצפון איטליה

שחקני נבחרת העתודה פלייר/צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: נבחרת העתודה חוגגת זכייה באליפות אירופה

אתר 'ספורטנדו' מדווח היום (רביעי) שגל מקל ימשיך את המסע האירופי שלו ברג'יו אמיליה האיטלקית, איתה הוא נמצא על סף סיכום. דיווח ראשוני על מעבר של הישראלי לצפון איטליה פורסם כבר ביום שישי, בעיתון האיטלקי "לה גזאטה די רג'יו" שיוצא לאור ברג'יו אמיליה. כעת מסתמן שהרכז מצא קבוצה חדשה.

מקל לא חתם באף קבוצה מאז סיים את העונה בצורה טובה עם זניט סנט פטרסבורג, כשאחת הסיבות היא העובדה שאשתו אמורה ללדת בקרוב ובניגוד לשנים קודמות, המצב המשפחתי העתידי גרם לו לפסול מספר סיטואציות. ייתכן מאוד כי האזור היחסית נוח בצפון איטליה יעזור לו ולמשפחתו בקבלת ההחלטה.

מקל (31, 1.91 מ') עבר מספר תחנות בכדורסל האירופי מאז שיחק לראשונה מחוץ לישראל בעונת 2011/12 במדי בנטון טרוויזו. הוא הספיק לשחק ביורוליג עם ניז'ני נובגורוד והכוכב האדום בלגרד ובשנתיים האחרונות שיחק במדי גראן קנאריה הספרדית וזניט, בשני המקרים ביורוקאפ. במקביל עבר הרכז במכבי תל אביב בשתי קדנציות שונות, בגלבוע/גליל איתה זכה באליפות ובמכבי חיפה ממנה יצא לעונה אחת במדי דאלאס מבריקס ועוד ארבעה משחקים במדי ניו אורלינס.

רג'יו אמיליה, אחת הקבוצות הבולטות בכדורסל האיטלקי בשנים האחרונות, הגיעה פעמיים לגמר הפלייאוף בעונות 2014/15 ו-2015/16, אך לא הצליחה לזכות באליפות. את הקבוצה מדריך מאוריציו בוסקאליה, ובין השמות הבולטים החתומים בה נמצאים אקס הפועל ירושלים ג'וש אוונס, הרכז דריוס ג'ונסון-אודום, הסנטר המקומי ריקארדו צ'רבי, הסנטר האמריקאי דרק פארדון והפורוורד רג'י אפשאו.

גל מקל שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
בדרך לאיטליה. גל מקל/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully